Jump to content
Geplaatst:
comment_23496

In dit topic kan je posten welke film(s) je voor het laatst zag, en geef ze ook een beoordeling op de schaal van 10!

Gisteren heb ik End of Days gekeken.

Horror/Thriller/Actie

Met Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne, Robin Tunney .

Goed acteerwerk, sterk verhaal, vooral de gelovigen vormden echt een 'team'.

Deze film krijgt van mij een: 7/10

• Reacties 3.6k
  • Bezichtigingen 290.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1921838

Eastern Promises, een keiharde Russische gangster film. Met een goed verhaal en sterk acteerwerk, echt een dikke aanrader voor de mensen die van dit soort films houden. 9/10.

Geplaatst:
comment_1924893

Vanishing Point, 1971. Vreselijk saaie film. Twee uur lang kijken naar een gast die door de woestijn rijdt en zich uiteindelijk te pletter rijdt op een wegblokkade. En dat krijgt dan een 7.2 van IMDB.

Geplaatst:
comment_1927220

Gisteren Zombibi gezien. Wat een kul is dat zeg. Maar m'n neefje wilde er graag heen, echt waar :engel: Het enige wat nog een beetje leuk was om te zien was Gigi Ravelli in een iets te strak politiepakje.

Geplaatst:
comment_1927567

Ik heb nog eens naar een goeie oldie van Paul Verhoeven gekeken : Starship Troopers. Ik vind em echt geweldig, wat een film. Als ik dan toch ergens over zou moeten miereneuken dan wel over de overleefbaarheid van de film. De film doorstaat de tand des tijds niet echt, maar blijft voor mij een topper. 9/10

Geplaatst:
comment_1930364

Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides - 7.5/10

Na de afgelopen weken de eerste drie delen nog maar eens te hebben gezien, heb ik gisteren voor het eerst het vierde deel van de Pirates-serie gekeken. Ik was bang dat het grote uitmelken daarmee wel was begonnen, maar dat is me erg meegevallen. De makers hebben er naar mijn idee goed aan gedaan om wat nieuwe personages te introduceren en een nieuwe verhaallijn te pakken. Daardoor was het niet teveel van hetzelfde en was ook dit deel boeiend om te zien. Penélope Cruz vond ik niet erg sterk acteren, maar ach, die zit er ook alleen maar in voor het plaatje. En daar was niks mis mee.

Geplaatst:
comment_1930818

Laatst bekeken film...dat moet 2012 geweest zijn.

Een film over dat in 2012 de wereld vergaat.

Zeek leuke film,alles lijkt net echt.(de verwoestingen)

Spannend verhaal.

9/10 :tu:

Bewerkt: door myron.b

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.