Jump to content
Geplaatst:
comment_23496

In dit topic kan je posten welke film(s) je voor het laatst zag, en geef ze ook een beoordeling op de schaal van 10!

Gisteren heb ik End of Days gekeken.

Horror/Thriller/Actie

Met Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne, Robin Tunney .

Goed acteerwerk, sterk verhaal, vooral de gelovigen vormden echt een 'team'.

Deze film krijgt van mij een: 7/10

• Reacties 3.6k
  • Bezichtigingen 290.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_136021

Ik heb gister een Film van Leslie Nielsen gezien. Geweldig die man!

De film was Leslie Nielsen is Wrongfully Acussed (vals besculdigd). Een parodie op verschillende films met veel humor.

10/20.

Mocht je hem tegenkomen in de winkel zeker kopen een aanradertje.

Geplaatst:
comment_137215

vandaag eindelijk op school een hele mooie gezien, voor engels moesten we een filmpje mee naar school nemen, ik heb de Smokey en The bandit meegenomen, echt werkelijk gaaf en ook lachen, de klas vond sommige stukken ook heel lachen!

ik geef het een 7/10

Geplaatst:
comment_137578

Atomic Twister.

Achterkant:

Tijden een tornado wordt het koelsysteem van een kerncentrale zwaar beschadigd. Er dreigt een catastrofe voor de bewoners van een klein dropje in Tennessee die onverwacht oog in oog komen te staan met de dreiging van een massavernietiging

Een uitermate spannende en realistische thriller met in de hoofdrollen Sharon Lawrence [Gossip] Mark-Paul Gosselaar [Dead Man on Campus] en Corbin Bernsen [Raptor]

Het is wel een leuke film, 8/10.

Geplaatst:
comment_138052
Mindhunters

mindhunters.jpg

vette film 8.5/10

Vertel is waar gaat die film over..? :D

Ik heb net the Pacifier gezien, en ik vond het weer een geweldige film van Disney toen de eerste beelden zag dacht ik dat ik de verkeerde film had gedownload, maare later ontpopt het zich tot een echte Disney film.. :)

Enn 7,5.. :D

Bewerkt: door Yohan

Geplaatst:
comment_138667

Escape from Sobibor.

Sobibor was een vernietegingskamp in de WWII.

Het is echt een hele mooie film, goed gemaakt, goed gespeeld.

Een meisje die niet onder de 'warme douche' wil vlucht en dan wordt ze gebeten door een herdershond!

Ik geef 9/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.