Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_23496

In dit topic kan je posten welke film(s) je voor het laatst zag, en geef ze ook een beoordeling op de schaal van 10!

Gisteren heb ik End of Days gekeken.

Horror/Thriller/Actie

Met Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne, Robin Tunney .

Goed acteerwerk, sterk verhaal, vooral de gelovigen vormden echt een 'team'.

Deze film krijgt van mij een: 7/10

• Reacties 3.6k
  • Bezichtigingen 296.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2034704

How I spent my summer vacation (ook wel "get the gringo" genoemd)

Weer een echte "mel gibson" stijl film. Erg goed verhaal en ik had niet verwacht

dat er toch humor in zou zitten aangezien hed een erg serieus verhaal heeft.

Alles op een rijtje:

- Leuk verhaal

- Mel Gibson

- De actie

- De cast

___________________+

9.5/10

Geplaatst:
comment_2035330

Zelfde film gekeken na het lezen van jouw post.

Volledig akkoord! 9/10

Editz:

Safe Haven

7/10

Cliché, einde waarvoor ik moest googlen omdat ik mindfucked was. Niet slecht, maar ook niet goed. Julianne Hough is wel een hottie zeg. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_2037141

Iron Man 3

Gister in de bioscoop gezien, erg spectaculair. Ik had de voorgaande delen nog niet gezien, maar ondanks dat ik dus weinig tot niets wist van Iron Man, was het een toffe film om te zien. Geweldig acteerwerk van Robert Downey Jr., en mooie special effects.

Van mij krijgt 'ie een 8.5/10.

Geplaatst:
comment_2038061

bios

Iron man 3

Ik denk niet dat het beter was dan z’n voorgangers, het focuste geheel op Stark personage en maar weinig op de andere niet bepaald personage uitdieping, en het ging nogal snel allemaal.

Oh ja potter’s personage kreeg een kick-ass update, en heeft 2 geweldige momenten in het begin en op het einde.

Het was ook niet te verwachten dat ze ‘’The avengers’’ konden overtreffen, dat deden ze ook niet en gingen over een andere boeg.

Maar ik had wel iets anders verwacht bepaalde dingen in de trailer waren toch beter, zoals de vijand en hoe die sprak, dat kwam dus totaal niet terug.

En er zitten grappige momenten in, maar niet bepaald zoals in de voorgangers.

Bij beide dingen zitten te veel fouten of had het echt beter gekund.

Gave actie en ontploffingen en reddingen, en mega battle met al de iron man suits, maar naast dat alles is het net te veel denk ik.

Sprink breakers

Zit geen verhaal niet echt geloofwaardig en geen logica, ook al zien sommige dingen er gaaf uit. Want zonder t bloot zou de film al helemaal niks zijn.

En met scenes die door elkaar lopen, raar geluid, stomme keuzes niet interessant.

Personages die vervelend zijn en zichzelf maar herhalen.

Scary movie 5

Oké de 1e 3 films gingen nog over films die al bestonden, maar nu die net uit zijn of nog moeten komen? spoilers much! Hoe wil je het dan nog volgen.

Er waren wel grappige momenten maar het is niet zo goed als z’n voorgangers. Het leek me zelfs bij bepaalde stukken dat ze niet eens hun best deden. Zelfs jammer dat Anna faris er niet in zat.

Geplaatst:
comment_2038249

Gisteren voor de tweede keer The Mechanic. Vond het een flauwe film, met een wat rommelig verhaal en een vreemde cliffhanger. Imho niet echt een topfilm. Zonde, want wel goede acteurs.

5/10

Ik vond het juist een goede film met een goed plot en einde. Ik geef hem zeker een 7/10.

Geplaatst:
comment_2039412

Evil dead

Ik heb de originele film gezien, ondanks dat je kon zien dat het nep was vanwege de pus en andere onsmakelijkheden. Is het een van de beste enge films en origineel in dingen.

Deze remake is eigenlijk wat minder goed en eng maar komt toch dicht in de buurt, alleen hebben ze dingen verkeerd gedaan.

Daarom kan het ook maar het best zien als een nieuwe reeks, anders doe je het origineel niet ten goede. Het lijkt op de rest van de films nu als-je-er-een-gezien-hebt-ken-je-het-wel-gevoel, als dat niet het geval was geweest sprong ie er zeker uit.

Het gaat nu om afkicken van drugs dus ze hebben al een slechte tijd.

Bovendien zijn er gemiste kansen in weglaten van dingen, die het juist zo nieuw en anders maakten: het bos dat t meisje aanvalt en xxx is nauwelijks aanwezig.

Bovendien zijn de acteurs nogal saai en dergelijke.

Scary movie 5 heeft er een stuk hiervan, ik zou bijna zeggen dat ze het goed gedaan hebben.

Edit- overigens is het blijkbaar een sequel dan een remake, dan wordt me review toch wat anders.

Jurrasic park 3D

Ben blij dat ik de kans heb gehad om het alsnog in de bios te zien.

De film is nog net zo goed als toen, nu met de aanpassingen en 3D beter zichtbaar en heeft diepte waardoor het mooier is.

Sindsdien zijn er natuurlijk wat dingen veranderd wat men weet van dino’s, en andere zaken, maar dat doet de film niks te niet aan het avontuur.

Geplaatst:
comment_2039748

Kill Bill

Niet echt opvallend goed, maar wil alle Tarantinos bekijken. Normaal was Django Unchained aan de beurt vandaag met een paar vrienden, maar er is een kleine change of plans gebeurd.

>>> Door Guardian1980: Het volk wil cijfers zien! ;) <<<

Geplaatst:
comment_2039931

Gisteravond Notting Hill gezien. Een romkom die zeker bij de meeste leden niet tot de favorieten zal horen, verwacht ik. Het verhaal is tamelijk zoet, met passende acteurs (Julia Roberts en Hugh Grant). Gelukkig is daar Spike, die met fantastische teksten en zijn doen en laten de film net wat extra's geeft 7/10

Geplaatst:
comment_2040299

The raid: redemption

Erg spannende actie film, maar is vaak wel erg hard.

Het verhaal gaat over een groep "agenten" die een flatgebouw binnen gaan om een moordenaar

op te pakken, maar niemand weet dat ze daar zijn. Ze kunnen dus ook niet om hulp vragen. Eenmaal binnen

wordt haast iedereen vermoord. Er is ook geen uitweg meer omdat er buiten de flat mensen zitten om alle agenten

neer te schieten en binnen ook.

Het verhaal is erg sterk en is het kijken zeker waard :tu:

Alles op een rijtje:

+ Veel actie

+ Toch wel serieus

+ Erg spannend

+ Goed verhaal

+ Hoewel de film voor 99% in de flat afspeelt is het toch wel een goeden film.

+ Goede acteurs

______________________________________________________________+

10

Geplaatst:
comment_2040565

Bios.

The big wedding – een aanrader.

Kijk zo moet een film met een grootse casts zijn, al kan het altijd beter natuurlijk!

Een heerlijke humoristische, vol met genante, sexuele film, met mooie settings en omgeving.

De cast heeft een goeie chemie, al zijn de gevoel en uitdrukkings onderwerpen soms matig maar dat maakt niet uit omdat je er om kan lachen.

Denk ook wel dat een paar dingen origineel en nieuw zijn ieder geval in een combinatie in hoe deze film gemaakt is.

Snitch

Wat een film echt spannend, je moet echt een goeie sound hebben om het door de hele film te kunnen gebruiken! De sfeer blijft hetzelfde en laat je in spanning tot het einde.

‘’The rock’’ is al heel wat beter geworden hier laat ie dan ook een andere kan van hem zien, en dat doet ie goed ‘’zie de sfeer’’.

Maar vind het toch nog wat ongeloofwaardig, zeker als je hem ziet tegen de andere hij zou ze aankunnen maar dat mag dus niet.

Olympus has fallen.

Ik heb altijd bij dit soort films van, je maakt het en iedereen ziet het. Denk je dan niet dat men op het idee kan komen op zoiets echt te gaan doen.

De film is echt geweldig maar heeft toch een gevoel dat het over de top is, zeker met 1 man tegen zoveel overmacht, terwijl anderen afgeslacht worden!

Ik denk dat ‘’Gerard butler’’ op zich wel een goeie keuze is het is geloofwaardig maar toch net te tam, maar het zou beter zijn met grote sterren zoals ‘’Stallon of Arnold etc…’’ zeker met de heftige dingen die gebeuren. Of iemand daar tussen in omdat de film 2 kanten op kan.

Ik denk overigens of ze wel een goeie keuze hebben gemaakt het nu uit te brengen, met alle recente gebeurtenissen en wapen issues?

Maar afgezien van dat.

Geweldige actie, ontploffingen en gevechten. Goeie spannend sfeer en muziek.

De decors zijn mooi, zeker met de details en geschiedenis die voorbij komt.

Maar er was niet echt diepte in de personages.

Evil dead 2x keer.

Oke er naar gekeken als sequel en niet een remake.

Het is nog hetzelfde met het gevoel dat ze al een slechte tijd hebben, en dat ze wat saai zijn. En er zijn nog wat gemiste kansen, maar de film is prima en lekker eng en heeft wat nieuwe dingen die gaaf zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.