Jump to content
Geplaatst:
comment_23496

In dit topic kan je posten welke film(s) je voor het laatst zag, en geef ze ook een beoordeling op de schaal van 10!

Gisteren heb ik End of Days gekeken.

Horror/Thriller/Actie

Met Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne, Robin Tunney .

Goed acteerwerk, sterk verhaal, vooral de gelovigen vormden echt een 'team'.

Deze film krijgt van mij een: 7/10

• Reacties 3.6k
  • Bezichtigingen 290.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2043291

Bios.

The great gatsby 3D

De film lijkt me net iets aan de lange kant, maar des te langer kun je je ogen uitkijken.

Samen met de muziek, de kleding, de acteurs, de 3D voor diepte, de prachtige details en omgevingen. Is het een waar visueel specktakel van de jaren 20! Het komt over als een sprookje een soort droombeeld waarvan dingen weleens niet echt zijn.

Al worden symbolen die gebruikt worden voor bepaalde dingen, net wat teveel genoemd zoals de uitbundige feesten die wat te snel gaan om alles goed te zien.

Geplaatst:
comment_2043364

Mooie is dat het waargebeurd is. :)

Het ontsnappen van die Amerikanen, dat is waargebeurd ja. De bijna-lynchpartij op de bazaar, het cancellen en uncancellen van de tickets, de ondervraging op het vliegveld en de auto's die het opstijgende vliegtuig achtervolgen, dat allemaal niet...

Dat maakt het niet meteen een slechte film, maar ik vond 'm veel te overdreven Hollywood-klaar gemaakt.

Geplaatst:
comment_2043405

Het ontsnappen van die Amerikanen, dat is waargebeurd ja. De bijna-lynchpartij op de bazaar, het cancellen en uncancellen van de tickets, de ondervraging op het vliegveld en de auto's die het opstijgende vliegtuig achtervolgen, dat allemaal niet...

Dat maakt het niet meteen een slechte film, maar ik vond 'm veel te overdreven Hollywood-klaar gemaakt.

Daar heb je dan wel weer gelijk in, het is en blijft film hé. :puh:

Net Celda 211 gezien. Harde film, goed acteerwerk. 7.5/10

Maar kijk 'm niet voor een feel good feeling, kijk dan alsjeblief wat anders.

Geplaatst:
comment_2043476

Ik heb evil dead 1 gekeken. Ik had hem minder goed verwacht voor een film uit '80's, maar ik moet zeggen

Toch best spannend, schrikmomenten en echte gore horror.

The usual list:

+ goede horror

+ verhaal

+ goed geacteerd

+ special effects

- ik werd erwel door geïrriteerddat een kwartier totaal word besteed aan de zin: "join us".

___________+

8,5

Geplaatst:
comment_2043483

RED Een zeer vermakelijke film, over een groep voormalige CIA-agenten die op een dodenlijst van de FBI staan, die weer opereren in opdracht van de vice-president. Op zich niet een heel bijzondere film, maar met redelijk acteer-werk en leuke actiescenes maken acteurs als Bruce Willis, Morgan Freeman en John Malkovich er zeker iets vermakelijks van 7.5/10

Geplaatst:
comment_2044484

The hunt for red october

Wat een film, zoals Sean Connery het op zijn eigen manier zelf zou zeggen: "Shplendid"

Ben geen grote fan van de baldwins maar Alec speelt Jack Ryan op een heel special manieer

8.5/10 van mij

Bewerkt: door maikel jonson

Geplaatst:
comment_2044622

Gangster Squad, zeer goede film. Ik had hem minder verwacht, maar uiteindelijk toch

echt een keigoede film!

+ Sterk verhaal

+ Je leeft mee met de hoofdpersonen

+ Natuurlijk de oude amerikaanse stijl

+ Special effects

+ de beste acteurs voor de cast

+ Beter dan verwacht

---------------------------

10/10

Geplaatst:
comment_2044625

Gangster Squad, zeer goede film. Ik had hem minder verwacht, maar uiteindelijk toch

echt een keigoede film!

+ Sterk verhaal

+ Special effects

+ Beter dan verwacht

10/10

Dit is inderdaad mooi gezegd, maar omdat ik gewoon geen tienen geef, een 9/10. :)

Geplaatst:
comment_2044768

echt een keigoede film!

+ Sterk verhaal

+ Special effects

+ Beter dan verwacht

10/10

Dit is inderdaad mooi gezegd, maar omdat ik gewoon geen tienen geef, een 9/10. :)

Doet me denken aan een leraar van me. Die gaf ook nooit tienen. Terwijl ik een keer een toets perfect had gemaakt.

Nog een 9. Sloeg nergens op. Reden was dan handschrift.

>>> Door Guardian1980: En welke film was dat? Klinkt in ieder geval als een drama :7 Volgende keer gewoon weer een film beoordelen in plaats van je docenten.<<<

Geplaatst:
comment_2044924

Doet me denken aan een leraar van me. Die gaf ook nooit tienen. Terwijl ik een keer een toets perfect had gemaakt.

Nog een 9. Sloeg nergens op. Reden was dan handschrift.

>>> Door Guardian1980: En welke film was dat? Klinkt in ieder geval als een drama emo.gif Volgende keer gewoon weer een film beoordelen in plaats van je docenten.<<<

Hm...

+ goed verhaal

+ toch wel erg zielig, soms wel een traantje weg pinken

+ Een goede nederlandse film :D

+ De toets zag er in de film erg moeilijk uit. Ik denk dat de hoofdrol speler toch wel hoog begaafd is :o

- Soms erg moeilijk te volgen.

---------------------------------------

7.5/10

Ik heb ook laatst Meet the Parents gezien. Hilarische film _O_

+ Goed verhaal

+ Ben stiller, altijd leuk

+ tenenkrommend

---------------

8.5/10

Eigenlijk niets te slecht aan, maar ik geef hem toch maar niet hoger dan een 8.5.

Geplaatst:
comment_2044928

The hunt for red october

Wat een film, zoals Sean Connery het op zijn eigen manier zelf zou zeggen: "Shplendid"

Ben geen grote fan van de baldwins maar Alec speelt Jack Ryan op een heel special manieer

8.5/10 van mij

Ik ga hiermee helemaal akkoord.

Ook met de score, NandroDavids. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.