Jump to content
Geplaatst:
comment_23496

In dit topic kan je posten welke film(s) je voor het laatst zag, en geef ze ook een beoordeling op de schaal van 10!

Gisteren heb ik End of Days gekeken.

Horror/Thriller/Actie

Met Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne, Robin Tunney .

Goed acteerwerk, sterk verhaal, vooral de gelovigen vormden echt een 'team'.

Deze film krijgt van mij een: 7/10

• Reacties 3.6k
  • Bezichtigingen 290.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2197024
Bios. A million days to die in the west Met Seth macfarlane dat zegt al genoeg lijkt me, tja je zou kunnen zeggen een soort parody op alle western films. Hoe bizar en komisch het ook mogen zijn voor sommige kan het te ver gaan, maar dat terzijde het is een goeie film met een lach. En er zitten enkele acteurs in die zo kort erin zitten dat je de clou moet zien lijkt me?

Ik heb ook gisteren A million ways to die in the west gezien in de bios.

Echt een geniale film! Je moet natuurlijk niet te veel verwachten van zo'n soort film, het is een blijft een comedy/parodie.

Geniale stukjes kwamen er ook in voor zo stukjes/verwijzing naar een andere western film :puh: en een andere geniale trilogy.

Geplaatst:
comment_2198491

Heat, met Al Pacino en Robert Deniro.

Super goeie actiefilm, goed verhaal, super acteerwerk al mocht er wel meer actie in sommige stukken waren echt te langdradig maar voor de actieliefhebbers echt een aanrader! 8/10

Geplaatst:
comment_2198906

The Lego Movie

Had er nu eigenlijk niet zoveel van verwacht, maar ik moet zeggen dat het echt een goed verhaal is. Ze weten perfect samen te vatten waar Lego voor staat.

Het moet ook een gigantenwerk zijn geweest zoiets in elkaar te steken. Daarvoor alleen toch al een 8/10

Geplaatst:
comment_2200799

Friday the 13th V

Leuke film, maar het verhaal was in een andere setting. Voor een serie die nu alweer meer dan 10 delen heeft vind ik het een goede film. :tu:

Friday the 13th (2009)

Goede remake, maar wel jammer dat jason nu opeens achter iedereen aanrent als een dolle, terwijl hij in het origineel altijd of liep, of rustig jogde. Ik kan wel meer dingen noemen, maar dat zou een grote spoiler zijn. :clown:

A Nightmare on Elm Street part 2

Leuke film. Iets anders dan zijn voorganger, maar dat is in dit geval geen slecht punt.

Bad Grandpa

Bij deze film heb ik platgelegen van het lachen, maar sommige grappen waren iets minder leuk. Erg origineel idee om zo'n film te maken. :tu:

Lone Survivor

Deze film is echt enorm spannend. In het begin erg langdradig en vaag, maar later een topfilm. Ook nog eens waar gebeurd. Wat ik me wel afvraag is hoe je die miljarden kogels in je lichaam kan overleven.

Force of Execution

Kutfilm, niet eens afgekeken. Een enorme vage, slome, saaie, slechte kutfilm. :7

Texas Chainsaw 3D

Alweer een horrorfilm. :puh: En een erg goed gelukte. Zeker kijken.

Geplaatst:
comment_2201754

Walking on sunshine.

Een enigzins leuke film met allerlei jaren 80/90 liedjes erin, lekker swingend.

Maar het verhaal is niks nieuws, en zangeres Leona lewis zit erin waarom laten ze haar niet zingen??

22 jump street

Heeft een aantal leuke dingen erin zitten voor een lach, zeker ook bij de credits.

Een aardige film al is het niet veel bijzonders net als deel 1.

Denk ook dat de acteurs niet echt bij elkaar horen, bijv jonah hill is een rare kerel.

Grace of monaco.

Leuke film zeker om wat meer te zien hoe het Grace kelly verging, en zitten wat mooie momenten in.

Maar Nicole kidman hoe goed ze ook actrice is, is niet de goeie keuze om haar te spelen. Er zullen er maar weinige zijn die Grace kunnen evenaren.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2205755

Bios

Transcendence

De film heeft wel wat weg van de vorige ''her'' film, maar is toch anders.

Hoewel ik vind dat het wat emotieloos is het acteren, is de boodschap mooi verweven in het verhaal.

Het is fijn dat het niet alleen maar ontploffing en gevaar is, het laat zien wat kan gebeuren en wat is geweest. Vergeet de tijd voor deze ''media'' niet maar wees ook niet bang.

The fault in our stars

Een emotionele film dat heel lekker weg kijkt, en heerlijke muziek erdoor heen.

het is misschien niet origineel, maar het heeft wel een prachtig verhaal.

En de cast is heel goed tot het irritante van mr dafoe toe.

Heksen bestaan niet

Er kon meer uit gehaald worden, verder is het erg theatraal.

Koemba 3d

het is mooi gemaakt daar niet van, maar het heeft erg veel vergelijkingen met ‘’The lion king’’

Geplaatst:
comment_2207640

Tja, als er geen voetbal op tv is, dan ga je gekke dingen doen. Zo had ik De Marathon nog liggen en nog nooit gekeken, dus dat meteen maar gedaan.

Een film die beter was dan ik van te voren had verwacht. Goeie acteurs, die uitstekend hun personages neerzetten. Verder een bijzonder verhaal; veel lachen en toch ook een treurig element. Prima vulling van een voetballoze avond ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.