Jump to content
Geplaatst:
comment_23496

In dit topic kan je posten welke film(s) je voor het laatst zag, en geef ze ook een beoordeling op de schaal van 10!

Gisteren heb ik End of Days gekeken.

Horror/Thriller/Actie

Met Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne, Robin Tunney .

Goed acteerwerk, sterk verhaal, vooral de gelovigen vormden echt een 'team'.

Deze film krijgt van mij een: 7/10

• Reacties 3.6k
  • Bezichtigingen 290.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_374174

Zonet Phone Booth, coole film (damn die Kiefer heeft een enge stem.. :puh: ) Ook vet dat de actie zich alleen rond de booth afspeelt, is weer is wat anders...

7,5/10

Geplaatst:
comment_376391

Austin Powers 8/10

Droge film, maar uiteraard wel vermakelijk.

EDIT:

Scarface 9.5/10

Deze film pakt je echt! Ik zag ook een aantal gelijkernissen met Grand Theft Auto: Vice City Stories.

1. The Babylons Palace lijkt verdacht veel op The Malibu Club.

2. Het huis van Tony Montana is zowat helemaal nagebouwd op een paar dingen na. Je ziet het zwembadje waar Tony op het eind in valt niet, maar de trappen, de rode lopers en de rest komt wel heel erg overeen. Bovendien is Tony's kamer helemaal overgezet naar het kamertje Vercetti Estate. Denk aan de bewakingstv'tjes enzovoort.

3. Tony Montana heeft een beetje hetzelfde karakter als Tommy Vercetti. Ze weten altijd op het juiste moment stoere uitspraken te zeggen, alleen Tommy is wat naïver.

4. Apartement 3C lijkt veel op het apartement waar die Cubaanse famillie Tony's broer met een kettingzaag aan het martelen was.

Bewerkt: door LucasV

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.