Jump to content
Geplaatst:
comment_23496

In dit topic kan je posten welke film(s) je voor het laatst zag, en geef ze ook een beoordeling op de schaal van 10!

Gisteren heb ik End of Days gekeken.

Horror/Thriller/Actie

Met Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne, Robin Tunney .

Goed acteerwerk, sterk verhaal, vooral de gelovigen vormden echt een 'team'.

Deze film krijgt van mij een: 7/10

• Reacties 3.6k
  • Bezichtigingen 290.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_430344

Shes The Man :klap:

Best een grapige film, het gaat over een meisje en zij kan goed voetballen, ze zit ook in een meisjes voetbal-team maar dat team word nergens geaxcepteerd or whatever.. en dus verkleed ze haarzelf in haar broer ( Die voor 2 weken naar Engeland Is) en gaat naar de universiteit, waar je kan meedoen aan een groot (In het Engels) Socker Ball wedstrijd, maar op de universiteit loopt er vanalles mis en moet zer ervoor zorgen dat haar manelijke kamergenoten dit niet merken.... Echt een aanrader

Mijn rating: 8.5/10 :Y

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_441013

jah ik ben ook naar de da vinci code geweest heb daarna ook het boek gelezen en ben nu bezig in het bernini mysterie. Sorry dat laatste was ff offtopic :D:D Maar die film was echt gruwelijk een van de beste die ik ooit gezien heb echt een aanrader(tenzij je heel christelijk bent dan lijkt het me niet echt wat voor je) maar ik geef die film een dikke 10!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.