Jump to content
Geplaatst:
comment_23496

In dit topic kan je posten welke film(s) je voor het laatst zag, en geef ze ook een beoordeling op de schaal van 10!

Gisteren heb ik End of Days gekeken.

Horror/Thriller/Actie

Met Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne, Robin Tunney .

Goed acteerwerk, sterk verhaal, vooral de gelovigen vormden echt een 'team'.

Deze film krijgt van mij een: 7/10

• Reacties 3.6k
  • Bezichtigingen 290.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_495867

IK heb Pirate's of the carribean 2: Dead's mans chest nog een keer op DVD gekeken, vet. 9,3.

Hoe kan dat, die is toch nog niet eens uit op DVD?

Alles kan, via internet :engel::schater:

Ik heb hem daarnet ook bekeken, maar niet via internet :puh:

Geplaatst:
comment_497468

Misschien beter ff via PM te doen aangezien het zo nogal spammerig overkomt.. ;)

---

Vandaag The Hitchhikers Guide To The Galaxy gezien...

Ik vond Dude Where's My Car al nergens overgaan en deze film gaat nog veel verder dan dat...

Geweldig droge humor, ik vond die depresieve Robot (Marv) werkelijk briljant!

9/10 - Heerlijke humor!

Geplaatst:
comment_497473

Ik heb pas xXx gekeken, ik heb me echt rot gelachen om de dingen die er nooit en te nimmer kunnen die Xander allemaal uitvoert, gewoon omdat hij zo gigantsich onrealistisch is vond ik hem leuk, als het op de film aankomt geef ik hem een 6,4.

Ook nog de horrorfilm SAW gekeken, dat vind ik pas een rotfilm, als er één film is die ooit een verkeerde invloed op de mens kan hebben is deze het wel, echt verschrikkelijk, geef ik echt een -10.

Bewerkt: door Baffie

Geplaatst:
comment_497568
Ik heb pas xXx gekeken, ik heb me echt rot gelachen om de dingen die er nooit en te nimmer kunnen die Xander allemaal uitvoert, gewoon omdat hij zo gigantsich onrealistisch is vond ik hem leuk, als het op de film aankomt geef ik hem een 6,4.

Ook nog de horrorfilm SAW gekeken, dat vind ik pas een rotfilm, als er één film is die ooit een verkeerde invloed op de mens kan hebben is deze het wel, echt verschrikkelijk, geef ik echt een -10.

Ik vond SAW anders een lachen film. Heel goed gemaakt.

Geplaatst:
comment_497661

Ik heb gisteren "The untouchables" gekeken,vet harde film :puh:

9.8/10

En erachter nog Dumb and Dumberer...

"HE schit on the walls,o dear there is schit evrywhere"

echt te zot voor woorden 10/10 ongetwijfeld

"so mister polarbear"

Bewerkt: door ICE BANANA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.