Jump to content
Geplaatst:
comment_23496

In dit topic kan je posten welke film(s) je voor het laatst zag, en geef ze ook een beoordeling op de schaal van 10!

Gisteren heb ik End of Days gekeken.

Horror/Thriller/Actie

Met Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne, Robin Tunney .

Goed acteerwerk, sterk verhaal, vooral de gelovigen vormden echt een 'team'.

Deze film krijgt van mij een: 7/10

• Reacties 3.6k
  • Bezichtigingen 290.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_754199

Lion King 1 ,

serieus , het blijft een fantastisch film , met humor maar ook zielige stukken.

Lion King gaat over een groep leeuwen die avonturen meemaken , de Vader gaat over een tijdje dood , en de zoon moet hem opvolgen als koning.

Geplaatst:
comment_757585

Ik had gisteren een cult-avond gehouden en toen had ik de volgende films gezien:

Scarface 9/10, gewoon echt de ultieme gangsterfilm

The Warriors 9/10 Meesterlijke film over een bende in New York die beschuldigt wordt van moord en een weg moet banen naar huis door allerlei terrirtoria van andere gangs.

Pulp Fiction 10/10 Blijft gewoon een meesterwerk! zelfs de elfde keer is ie nog gaaf!

Bewerkt: door Squidward

Geplaatst:
comment_757597

Planet Terror, echt een super vette film. De actie is geweldig, de humor is hilarisch en het is toch een typische Grindhouse film. ^_^

ik geef het een 9

I now prounounce you chuck and larry

deze is komedie is echt lache, wel veel flauwe grappen, maar daar hou ik van. droge humor.

ook een 9

Geplaatst:
comment_761042

Mr. Bean's Holiday!

Weer een erg goede film van Mr Bean, heb me zeker weer vermaakt! 8,6/10

Wedding Crashers!

Dit blijft een prachtige film...veel humor! 8/10

Geplaatst:
comment_764692

Scarface :the world is yours! Hij kwam gisteren op RTL 7, ik was al lang van plan hem te gaan kijken maar ik het geen zin om hem te kopen en ook niet om te downloaden want dan zou ik zeker geen ondertiteling vinden die gelijk loopt. :duh: Het is een hele vette film!

Geplaatst:
comment_769604

The Simpsons Movie.

Echt een aanrader!

>>> Door PatrickW: Spoiler toegevoegd<<<

Gaat over dat er een enorme koepel om Springfield(de stad waar de Simpsons in wonen) wordt geplaatst omdat Homer Lake Springfield heeft vervuild en de EPA(Enviroment Protection Agency) vond dat er wat aan de milieuvervuiling in Springfield gedaan moest worden. Dan komen de bewoners van Springfield erachter dat Homer de oorzaak van de koepel was en ze vallen zijn huis met fakkels aan maar de Simpsons weten uit de koepel te ontsnappen(via een tunnel) en vertrekken naar Alaska. Maar omdat er barsten in de koepel beginnen te komen gaat de EPA over tot een plan om Springfield te vernietigen. In Alaska zien de Simpsons een TV reclame van een nieuwe Grand-Canyon waar nu Sprinfield ligt en ze gaan snel terug behalve Homer die weigert de mensen te helpen die hem hebben geprobeerd te doden. Als de Simpson familie de volgende dag weg is, gaat Homer ze zoeken en hij belandt in de sneeuw en wordt door een Indianenvrouw gevonden en die geeft hem een visioen waarin hij beseft dat hij Springfield moet redden en dus gaat hij terug en op dat moment wordt er een bom met een helikopter via een groot gat in de koepel naar beneden gelaten die binnen een kwartier ontploft. Maar de bewoners klimmen via het touw omhoog naar het gat bovenin de koepel en weten bijna te ontsnappen maar dan komt Homer naar beneden glijden en iedereen wordt weer boos op hem omdat hij hun ontsnappingsplan heeft laten mislukken. Dan ziet Homer een motor en met Bart achterop rijdt hij langs de rand van de koepel met de bom in Bart's handen en als ze bovenaan zijn gooit Bart de bom door het gat in de koepel vlak voordat deze ontploft. De koepel stort in elkaar en Homer en Bart landen met hun motorfiets op een heuvel buiten Springfield. Dan komt het hoofd van de EPA eraan en wil Homer en Bart vermoorden maar wordt met een rotsblok op zijn hoofd geraakt door Maggie, het baby-zusje van Bart en Lisa. Homer en Bart worden als helden ontvangen en hij rijdt weg met de motor met Marge achterop.[/font]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.