Jump to content
Geplaatst:
comment_23496

In dit topic kan je posten welke film(s) je voor het laatst zag, en geef ze ook een beoordeling op de schaal van 10!

Gisteren heb ik End of Days gekeken.

Horror/Thriller/Actie

Met Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne, Robin Tunney .

Goed acteerwerk, sterk verhaal, vooral de gelovigen vormden echt een 'team'.

Deze film krijgt van mij een: 7/10

• Reacties 3.6k
  • Bezichtigingen 290.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_769661

Clowntje_93, kan dat niet beter in een Spoiler ? Want je vertelt nu eigenlijk het hele verhaal terwijl sommige mensen het mischien nog niet hebben gezien en dan lezen ze je post en dan tja, snap je ;)

Wild Hogs.

Geplaatst:
comment_769839
Clowntje_93, kan dat niet beter in een Spoiler ? Want je vertelt nu eigenlijk het hele verhaal terwijl sommige mensen het mischien nog niet hebben gezien en dan lezen ze je post en dan tja, snap je ;)

Wild Hogs.

En ben jij een moderator?

Geplaatst:
comment_769934

Wild Hogs.

hij zegt alleen een tip voor hem en niet voor een slotje ofzo , dus het is juist goed vind ik wat ie zegt , en PatrickW heeft het trouwens ook gedaan wat hij vroeg. ^_^

Geplaatst:
comment_769953

Wild Hogs.

Nee, dat zie je toch ? Het is alleen niet leuk voor anderen die lezen, als jij heel lang uitkijkt naar een film maar nog niet gezien hebt en je hier komt en er opeens het hele verhaal staat dan zou je dat niet leuk vinden, en ga niet zeggen van dat je het dan maar niet moet lezen ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_775568

Deze film heb ik als laatst gekeken: 300: Een coole film met veel gevechten en actie, ik weer niet meer zo goed hoe zo heten de actours. Hier is de trailer dan moet je even op theatrical trailer kliken en dan krijg, je moet wel ff wachten met laden anders loopt ie soms vast. ;) En hier is een filmpje van een gevecht en vet filmpje. Dus een topfilm. :tu: !

Geplaatst:
comment_776214

Ik heb gister avond nog een stukje gezien van Band Of Brothers, op DVD, ik vind dit gewoon echt een fantastische film collectie.

Het zijn 9 delen lang, en echt allemaal WAARGEBEURT!

Geplaatst:
comment_779096
Gister avond heb ik nog een mooie bekende film gezien: The Bourne Identity. Echt een vet chille film :)

Jaaaaaaaa heb ik ook gezien. Vooral met zijn shotgun in dat hooiveld :tu:

Ik heb hem al 2 x eerder gezien (we hebben em op dvd) maar op TV is ie ook goed :7

Maar even een vraagje tussendoor, Is The Bourne Ultimatem (ofzo) het 3de of 2de deel? Want ik kan me iets herinneren van een tweede film, en zoja dan moet ik die misschien eerst kijken.

@onder hieronder (The Gamer II dus): thx

Bewerkt: door SoaDT0M

Geplaatst:
comment_779101
Gister avond heb ik nog een mooie bekende film gezien: The Bourne Identity. Echt een vet chille film :)

Toevallig heb ik die film ook gezien!

Een erg leuke acktie film :D

Geplaatst:
comment_779108

Jaaaaaaaa heb ik ook gezien. Vooral met zijn shotgun in dat hooiveld :tu:

Ik heb hem al 2 x eerder gezien (we hebben em op dvd) maar op TV is ie ook goed :7

Maar even een vraagje tussendoor, Is The Bourne Ultimatem (ofzo) het 3de of 2de deel? Want ik kan me iets herinneren van een tweede film, en zoja dan moet ik die misschien eerst kijken.

Het 3e deel. Ik weet niet precies de goeie volgorde, maar de eerste 2 delen zijn; The Bourne Supremarcy en The Bourne Identity. Het 3e deel dat nu in de bioscoop is, is dan natuurlijk The Bourne Ultimatum :)

Geplaatst:
comment_779167

Filmavondje:

- Freddy Got Fingered (ging écht helemaal nergens over; geen enkel plot)

- The 40-year old virgin (komedie zonder grappen)

- She's the man (komedie zonder grappen)

- Soul Plane (iets te veel blingbling shit)

- Jay & Silent Bob Strike Back (VET!!!)

- SAW I (had ik al eens gezien, blijft uitmuntend!)

- SAW II (VET!!!)

- SAW III (VET!!! Dan moet je echt geen epilepsie hebben :puh: )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.