Jump to content
Geplaatst:
comment_23496

In dit topic kan je posten welke film(s) je voor het laatst zag, en geef ze ook een beoordeling op de schaal van 10!

Gisteren heb ik End of Days gekeken.

Horror/Thriller/Actie

Met Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne, Robin Tunney .

Goed acteerwerk, sterk verhaal, vooral de gelovigen vormden echt een 'team'.

Deze film krijgt van mij een: 7/10

• Reacties 3.6k
  • Bezichtigingen 290.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_792577
The Hitcher 2 :D

jup die heb ik ook gezien ^^

gaat over een echtpaar die op een rondreis gaat nadat de man is ontslagen bij de politie omdat hij iemand had neergeschoten, hij komt terug bij de plaats waar hij vroeger vreselijke dingen heeft mee gemaakt en in een zandstorm nemen ze de verkeerde lifter mee.. je kan raden wat er verder gebeurd bij zulk soort films :D

7/10 2e x niet meer zo leuk :(

Geplaatst:
comment_794241

Old School, echt grappig.

Gaat over drie volwassen mensen die een Studenten vereniging oprichten maar de Universiteit wil hem verbieden en ieder lid van de universiteit sturen. Uiteindelijk komt er een test of de vereniging goed scoort op verschuillende punten (debat/sport/nog wat dingen..).

Een echte aanrader, en als cijfer 8.

Geplaatst:
comment_794243

Rpcky III

En het is rocky week bij sbs6, dus alle Rocky films zie je deze week op sbs6. :Y erg leuke films hoor, met Steven Siegal 9,5/10

mvg,2fast{0}

Bewerkt: door 2fast{0}

Geplaatst:
comment_794592
Rpcky III

En het is rocky week bij sbs6, dus alle Rocky films zie je deze week op sbs6. :Y erg leuke films hoor, met Steven Siegal 9,5/10

mvg,2fast{0}

Ik ook! dope film :tu:

Edit:

The Terminator :tu:

Iedereen kent hem wel Arnold Swarchenegger als The Terminator!

Een erg spannende film 8/10.

>>> Door Ikkes: Dubbelpost, berichten samengevoegd. Gebruik voortaan de Edit knop!<<<

Geplaatst:
comment_798691
Rpcky III

mvg,2fast{0}

Steven Seagal in Rocky? Welke heb je gezien dan. Ik kan me helemaal geen Rocky herinneren met hem erin. :cab:

Ik heb Ringu 0 maar gekeken op MTV. Je ziet dan hoe Sadako Sadako is geworden..

Geplaatst:
comment_798784
Rpcky III

mvg,2fast{0}

boh mister T was echt een bastaard, zo ken ik hem helemaal niet uit de A team. goeie film, rocky blijft de koning. vooral toen die ging trainen in de ghetto :sigaar:

Geplaatst:
comment_799723
Rpcky III

mvg,2fast{0}

Rocky word niet gespeeld door Steven siegal maar door Sylvester stallone.

ik heb gister trouwens Lucky Number Slevin gekeken

Was best wel een goeie film 8/10

alleen tot het einde wa het ingewikkeld :S

Geplaatst:
comment_799725
Rpcky III

mvg,2fast{0}

Rocky word niet gespeeld door Steven siegal maar door Sylvester stallone.

ik heb gister trouwens Lucky Number Slevin gekeken

Was best wel een goeie film 8/10

alleen tot het einde wa het ingewikkeld :S

Geplaatst:
comment_800865

Four Rooms; Beetje 'n kutfilm. Lag al een jaar in huis omdat hij in het Tarantino-pakket zat, dus het moest er maar eens van komen. Ik vond een gedeelte over een cussie in een illegale bui nog wel boeiend. Cijfer; 6

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.