Jump to content
Geplaatst:
comment_23496

In dit topic kan je posten welke film(s) je voor het laatst zag, en geef ze ook een beoordeling op de schaal van 10!

Gisteren heb ik End of Days gekeken.

Horror/Thriller/Actie

Met Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne, Robin Tunney .

Goed acteerwerk, sterk verhaal, vooral de gelovigen vormden echt een 'team'.

Deze film krijgt van mij een: 7/10

• Reacties 3.6k
  • Bezichtigingen 290.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_73107
ik heb eergisteren blade 1 gezien voor de eerste keer :puh: nu wil ik blade 2 ook zien wat het was een vette film ik geef blade een 8 :ph34r:

deel drie komt bijna uitblade is vet cool

Geplaatst:
comment_73109
Ik heb van de week een film gezien..... DIE MOET JE ZIEN!

'Dead end'

Het gaat over een gezin die op weg is naar oma, om daar kersfeest te vieren. Zoals ze dat elk jaar doen. Alleen neemt de vader dit keer een binnendoor weg via het bos. En dat hadden ze nooit moeten doen.

Langs de kant van de weg duikt steeds een vrouw op, ze is in het wit en zaait dood en bederf.

Als ze willen vluchten, zien ze op de borden en plaatsnaam staan. Ze besluiten daar heen te gaan, wat ze alleen niet weten is dat het plaatsje niet bestaat.

En er zit ook wel een goed eind in.

ik geef hem een 9!

Als er een keer niks op tv is en je wilt een film huren, dan is vind ik dit een aanrader.

ik vindt dead end maar een saaie film niet zoveel in te beleven

maar ja dat vind ik

Geplaatst:
comment_73572
In the Godfather heeft hij denk ik niet gespeeld.

hoe durf je dat te zeggen....en @ tim13.. pacino was ook de hoofdrol in godfather 1

Een beetje ik vond dat Marlon Brando de echte hoofdrol had ;)

Geplaatst:
comment_73909

mijn laatste film die gezien heb was toystory hahaha was gisteravond op tv

6/10 is al weer een oude film en het is eigenlijk voor kinderen maar goed vond hem wel grappig voor een keertje

Geplaatst:
comment_75310

Rain Man

Cijfer: 10/10

Waarom?:De band van een Autistische hoofdbegaafde man en zijn doodnormale broer klote begint en sterkt eindigt is mooi.Ook hoe de Autistische hoofdbegaafde man goed speelt(Oscar gekregen voor beste rol)

Postaldude

Geplaatst:
comment_76755

gone in 60 seconds 9/10

waarom: mijn schatje(*shelby*) :rolleyes: speelt erin, samen met Jolie en Cage en een stel hele mooie auto's prachtig

ik w9 nog steeds op een vervolg <_< ;)

Geplaatst:
comment_78695
ik w9 nog steeds op een vervolg <_< ;)

Komt er dan een vervolg op?? :blink: :blink:

En mijn laats bekeken film is Anaconda, die was laatst op TV.

Het is en blijft een leuke film om te zien

Geplaatst:
comment_80353

Mijn laatste bekeken film is: The Gurdge.

Van de makers van de Ring. Ik vond hem persoonlijk een beetje tegenvallen. Ik had verhalen gehoord dat hij heel eng moest zijn, maar zo eng vond ik hem dus niet. Maar er zaten wel schrikeffecten in, en echt van die horror momenten. (iemand die op de achtergrond langs loopt enzo.)

Ik geef hem een 7+ (goeie horror, maar de Ring was beter en enger.)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.