Jump to content
Geplaatst:
comment_23496

In dit topic kan je posten welke film(s) je voor het laatst zag, en geef ze ook een beoordeling op de schaal van 10!

Gisteren heb ik End of Days gekeken.

Horror/Thriller/Actie

Met Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne, Robin Tunney .

Goed acteerwerk, sterk verhaal, vooral de gelovigen vormden echt een 'team'.

Deze film krijgt van mij een: 7/10

• Reacties 3.6k
  • Bezichtigingen 290.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1028982

Bios films.

Narnia 2 prince caspian.

Ik vond deel 1 beter en het best maar dit deel was ook best spannend, had wel iets anders verwacht maar het is mooi gemaakt. mooie en sterke narnia's en ze waren ook best grappig.

The incredible hulk-2

Deel 1 blijft het best en het is op zich jammer dat het nu weer iemand anders is, want minder groen en wat kleiner maar dat wordt goedgemaakt door vette actie en gevechten.

Liv is geweldig net als de hulk man voelde wel met hun mee, er zijn wel wat dingen onduidelijk nog op het einde.

Er komt zeker nog een deel en een begin van wat ik denk een superhelden film zoiets, want meneer iron man van stark kwam hier in voor....

tv.

tristan & isolde

Amazones

Geplaatst:
comment_1029594

Laatsta film: Ocean's Eleven

Heerlijke film met grappige wendingen, sterke acteerprestaties en nog veel meer...

De plannen zijn wat onrealistisch, maar voor de rest is dit wel een heel relaxte film...

8.75/10 :dans:

Geplaatst:
comment_1031379

Gisteravond nog geboeid gekeken naar Enemy of The State met Will Smith in de hoofdrol.

Ik vond het een hele mooie film, met veel actie en een boel complotten.

Ik was echter erg moe, dus heb het einde van de film niet gezien. :puh:

Geplaatst:
comment_1032018

Stay Alive:

Het was best grappig om in een spel iets de doen wat in

het echt dan gebeurt. :tu:

Vanwege het slappe complot maar omdat er toch

niog goeie acteurs in zaten een:

6/10

Scary Movie 2:

Heel erg grappig. 10/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...