Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_23496

In dit topic kan je posten welke film(s) je voor het laatst zag, en geef ze ook een beoordeling op de schaal van 10!

Gisteren heb ik End of Days gekeken.

Horror/Thriller/Actie

Met Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne, Robin Tunney .

Goed acteerwerk, sterk verhaal, vooral de gelovigen vormden echt een 'team'.

Deze film krijgt van mij een: 7/10

• Reacties 3.6k
  • Bezichtigingen 296.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1056340

Rambo de nieuwe versie. Alles is echt heel mooi tot in het detial uitgewerkt. Je moet wel tegen een beetje bloed kunnen. Verder is het gewoon een klomp stoere actie en het verhaal is niet diepgaant maar op het niveau: "geschreven door een opgeblazen sterioide slikker".

9/10

Geplaatst:
comment_1058302
hancock als ik het goed uitspreek

echt een mooie film

soms zaten er wel dooie stukjes in, maar voor de rest :tu:

8/10

rambo 3 goede film 10/10(alle rambo films zijn een 10/10 waard)

Geplaatst:
comment_1058589

Hancock 7/10 (voor ie hier uit was xD in engeland)

American Pie 1 + 2 7.5/10 was niet zo grappig als veel mensen vonden, maar sommige stukjes wel

Twelve Monkeys voor 2e keer, vage film, ook maar 7/10

edit

oja ook nog 'Teeth'. vage film. gaat over een meisje met tanden in haar ... en als ze dan met een jongen ... dan doet ze hap en doet die jongen AAAAHHH!!! WTF !!![/font]

Bewerkt: door .Mic

Geplaatst:
comment_1059165

Hancock heb ik vorige week ofzo nog gezien. En ik wou nog naar Dark Knight gaan maar da's nu te laat want ik ga op vakantie. En thuis heb ik afgelopen weken nog eens alle Scary Movie films gekeken.

Geplaatst:
comment_1059779

Intolerable Cruelty :D Best grappige film.

Daarvoor had ik een geweldige film gezien over een Nederlandse man die naar Marokko ofzoiets ging om een voedselprogramma op te zetten, maar hij werd gegijzeld door extremisten. Later blijkt dat de Amerikaanse overheid te zijn omdat hij alle fastfoodketens van Amerika wou vergiftigen :)

Sorry voor het verraden van het plot :D

Geplaatst:
comment_1061115
The incredible hulk-2

Deel 1 blijft het best en het is op zich jammer dat het nu weer iemand anders is, want minder groen en wat kleiner maar dat wordt goedgemaakt door vette actie en gevechten.

Liv is geweldig net als de hulk man voelde wel met hun mee, er zijn wel wat dingen onduidelijk nog op het einde.

Er komt zeker nog een deel en een begin van wat ik denk een superhelden film zoiets, want meneer iron man van stark kwam hier in voor....

The hulk was echt keinep the incredible Hulk vind ik veel beter ze praten minder en de verhaal is veel beter. En je moet ook gwn de hele tijd kijken je wilt niks missen want het is gwn de hele tijd leuk en je hoeft de vorige hulk niet te zien om deze te snappen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.