Jump to content
Geplaatst:
comment_23496

In dit topic kan je posten welke film(s) je voor het laatst zag, en geef ze ook een beoordeling op de schaal van 10!

Gisteren heb ik End of Days gekeken.

Horror/Thriller/Actie

Met Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne, Robin Tunney .

Goed acteerwerk, sterk verhaal, vooral de gelovigen vormden echt een 'team'.

Deze film krijgt van mij een: 7/10

• Reacties 3.6k
  • Bezichtigingen 290.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1080399

You don't mess with the Zohan

Best een vette film. Af en toe (eigenlijk best vaak) heb je wel even een 'WTF-moment', maar over het algemeen is de humor gewoon goed. De verhaallijn gaat helemaal nergens over, maar wat zou het. Ik vond het in ieder geval een leuke film om te zien.

Geplaatst:
comment_1083532

ben nu

Lord of the Rings Return of the King Special Extended Version aan het kijken en deze film krijgt van mij een 11/10

Gewoon een mooie film effecten mooie oorlogen en andere dingen mooi volgbaar en goede actie scenes ik vind het de beste film die er is.

@ warrock: Die film heb ik ook gezien een leuke parodie op Narnia en Priates of the Caribean en mee

gewoon leuk.

Bewerkt: door zamg0d1

Geplaatst:
comment_1087907

Donnie Darko

Echt een goede film, één van de betere die ik al gezien heb.

Wel moeilijk te volgen. Achteraf is alles niet echt duidelijk.(ik heb nog een kwartier zitten piekeren na afloop, maar dat hielp ook niet :7 )

Nog iemand die hem gezien heeft? Zodat we wat kunnen debatteren :puh:

EDIT:

EDIT2: Owja, ik heb gistern ook nog The Mosquito Coast en Jay and Silent Bob strike Back gezien. De eerste vond ik maar matig, de tweede was echt geweldig grappig.

Bewerkt: door tjoef

Geplaatst:
comment_1087981

Heb gisteren de film untraceable gekeken en vond het een geweldige film. Spannend van begin tot einde.

Ik geef deze film een 9/10. Groetjes :cya:

Geplaatst:
comment_1090168
Try to get rich or die

Goeie film over de ghetto en hiphop,bendes . 8/10

Weet je zeker dat die film niet Get Rich or Die Tryin' heet?

Ik heb gisteren(eindelijk) Pulp Fiction gezien :dans:

Ik vond hem best goed, maar ik had beter verwacht.

8.5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.