kan iemand mij tips geven hoe ik die laatste trucking missie het best kan doen? voordat ik met de missie begin stippel ik eerst de route uit die ik wil gaan rijden en dan probeer ik zo rustig en snel mogelijk die route te rijden. alleen de politie beukt steeds tegen de trailer aan waardoor de trailer van de schotel afspringt en dan is het nog best lastig als je 4 sterren hebt om hem weer aantekoppelen en verder terijden zonder dat alles in de lucht vliegt ik speel het spel op de PC en ik gebruik geen codes ik ben ook niet vanplan hem in het savegame aanvraag topic te zetten want ik wil het zelf doen! kan iemand mij tips geven hoe hij het heeft aangepakt?
kan iemand mij tips geven hoe ik die laatste trucking missie het best kan doen? voordat ik met de missie begin stippel ik eerst de route uit die ik wil gaan rijden en dan probeer ik zo rustig en snel mogelijk die route te rijden. alleen de politie beukt steeds tegen de trailer aan waardoor de trailer van de schotel afspringt
en dan is het nog best lastig als je 4 sterren hebt om hem weer aantekoppelen en verder terijden zonder dat alles in de lucht vliegt
ik speel het spel op de PC en ik gebruik geen codes ik ben ook niet vanplan hem in het savegame aanvraag topic te zetten want ik wil het zelf doen! kan iemand mij tips geven hoe hij het heeft aangepakt?
b.v.d
Huib