Geplaatst: 6 januari 200619 jaren comment_305223 Het zit zo: Mensen melden zich aan om mee te werken aan de massa sig. Ik trap af met bijvoorbeeld de background, een andere stopt de render enzo erin. Maar je mag niet te veel doen, anders heeft degene na jou misschien niks meer te doen. Als je jouw deel af hebt post je je resultaat in jpg of iets anders en je upload je psd op www.rapidshare.de , en die zet je hier ook neer. Je moet mij een pb sturen op welke plaats je wilt beginnen, en dan zet ik je erin. Ik zie het liefst een beetje ervaren photoshoppers mee doen. Ik begin met 7 personen. 1. Froop 2. Achille 3. ~> GizmO <~ 4. Achille 5. Froodooo 6. The Italian 7. Juice Dit heb ik ook op een ander forum gedaan, en dit zijn de resultaten. Bewerkt: 1 februari 200619 jaren door Froop
Geplaatst: 1 februari 200619 jaren comment_329758 Ik wenie ik ga wel 2e anders komt er niks van :Wat ik heb gedaan is render geplaats en achtergrond kleur gedaan. Link PSD: http://rapidshare.de/files/12326770/gta_1_.psd.html Bewerkt: 1 februari 200619 jaren door Achille
Geplaatst: 1 februari 200619 jaren Auteur comment_329803 Stuur Matiscus gelieve een pm. Hij is dit waarschijnlijk vergeten.
Geplaatst: 2 februari 200619 jaren comment_330618 leuk idee, zal me benieuwen wat het eind resultaat word
Het zit zo:
Mensen melden zich aan om mee te werken aan de massa sig.
Ik trap af met bijvoorbeeld de background, een andere stopt de render enzo erin.
Maar je mag niet te veel doen, anders heeft degene na jou misschien niks meer te doen.
Als je jouw deel af hebt post je je resultaat in jpg of iets anders en je upload je psd op www.rapidshare.de , en die zet je hier ook neer.
Je moet mij een pb sturen op welke plaats je wilt beginnen, en dan zet ik je erin.
Ik zie het liefst een beetje ervaren photoshoppers mee doen.
Ik begin met 7 personen.
1. Froop
2. Achille
3. ~> GizmO <~
4. Achille
5. Froodooo
6. The Italian
7. Juice
Dit heb ik ook op een ander forum gedaan, en dit zijn de resultaten.
Bewerkt: door Froop