Geplaatst: 6 januari 200619 jaren comment_305572 Heej mense Ik heb un vraagje Ik wil een auto veranderen (van vorm enzoe) ik zie op internet wel nieuwe auto's staan die je kan downloaden, maar ik wil er zelf ook make .....alleen ik weet niet met welk programma ik da mot doen. weet iemand welk programma dat k daarvoor mot hebbe?¿? zouden jullie dan een link naar een site kunnen geven waar ik het kan dowloaden?¿? Groete Donkie
Geplaatst: 9 januari 200619 jaren comment_310826 Auto's maken dat moet je met 3ds max of z-modeler doen. 3ds max 8 trail z-modeler2 tut auto's maken Succes het is moelijk. maar met zmoddeler kun je toch geen .dff openen??? of opslaan als .dff ??? groetjes mathijs Je kan kiezen of je gebruikt de vorige versie of je betaald of (pm me maar als je het wil weten) BTW ik zou het met 3ds doen werkt makkelijker.
Heej mense
Ik heb un vraagje
Ik wil een auto veranderen (van vorm enzoe) ik zie op internet wel nieuwe auto's staan die je
kan downloaden, maar ik wil er zelf ook make
.....alleen ik weet niet met welk programma
ik da mot doen.
weet iemand welk programma dat k daarvoor mot hebbe?¿?
zouden jullie dan een link naar een site kunnen geven waar ik het kan dowloaden?¿?
Groete Donkie