Geplaatst: 6 januari 200619 jaren comment_305968 weten jullie mss de locatie van de infernus op wikigta kan ik niks vinden en zoekfunctie ook niet alvast bedankt
Geplaatst: 6 januari 200619 jaren comment_305982 Bij dat vlaggetje in LV; daar moet je racen. Je moet in een of andere race ineen infernus. Rij die naar de dichtsbijzijnde garage, stap uit, loop weg en wacht tot de tijd om is.
Geplaatst: 6 januari 200619 jaren comment_306063 Ze rijden vooral rond in rijke buurten zoals The Strip, Richman in los santos en Prickle pine, las venturas. Tijdens de export kan je hem ook tegenkomen bij een huis in Paradiso, in het noorden van San fierro.
Geplaatst: 6 januari 200619 jaren comment_306738 op wikigta staat bij import export dat hij in sf staat.(sorry kan geen kaartje posten) maar hij staat er helemaal niet
Geplaatst: 6 januari 200619 jaren comment_306743 Hij staat er ook alleen maar als je auto's aan het exporteren bent, en wanneer je naar de infernus op zoek bent om het lijstje op het schoolbord te voltooiien. Daarna verdwijnt hij gewoon op die plaats.
Geplaatst: 7 januari 200619 jaren Auteur comment_306890 bedankt maar ik heb de lijst voltooid en nu krijg ik nog een lijst
weten jullie mss de locatie van de infernus op wikigta kan ik niks vinden en zoekfunctie ook niet
alvast bedankt