Jump to content
Geplaatst:
comment_307171

Vanmiddag begint Lakeside 2006. Het grootste dartevenement ter wereld wordt zoals elk jaar gehouden in Frimley Green.

Gaat 'Barney' dit jaar voor de 5e keer winnen? Of gaat Co Stompé de dartswereld verrassen? :puh:

Stem in deze poll en zeg ook even waarom je denkt dat die persoon gaat winnen.

Ik denk dat Darryl Fitton gaat winnen: Hij is al een paar jaar goed bezig op de Lakeside en dit jaar gaat hij winnen.

• Reacties 35
  • Bezichtigingen 2.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

31 leden hebben gestemd

1. 1. Wie wint Lakeside 2006

• Raymond van Barneveld
      16
    • Mervyn King
      1
    • Ted Hankey
      0
    • Simon Whitlock
      0
    • Andy Fordham
      0
    • Martin Adams
      0
    • Darryl Fitton
      1
    • Tony O'Shea
      2
    • Tony West
      0
    • Anders, namelijk...
      10

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_317003

Eric Bristow en Keith Deller waren toch ook op het toernooi?

Voor de mensen die niet weten wie Eric Bristow en Keith Deller zijn:

(Eric Bristow was 5 keer kampioen Lakeside in de jaren ´80 en Keith Deller was ook een debutant en won

toen van Bristow.)

Geplaatst:
comment_317011
Eric Bristow en Keith Deller waren toch ook op het toernooi?

Voor de mensen die niet weten wie Eric Bristow en Keith Deller zijn:

(Eric Bristow was 5 keer kampioen Lakeside in de jaren ´80 en Keith Deller was ook een debutant en won

toen van Bristow.)

Ik vul nog iets aan: Deller was toen de jongste winnaar van Lakeside maar nu niet meer omdat de 21-jarige Jelle Klaasen de Lakeside 2006 won!

Groeten Gtaboy107. :*D

Bewerkt: door gtaboy107

• 1 maand later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_352158
Ik ben net Zoals Altijd Raymond Van Barneveld

Maar Speelt Jelle Klaasen Wel??

Ik denk niet dat het nodig is om hier nog te posten: Het toernooi is inmiddels alweer anderhalve maand geleden afgerond. ;)

Jelle Klaassen heeft gewonnen en dat betekent automatisch dat hij volgend jaar weer meedoet.

Raymond van Barneveld zal niet meer meedoen aan de Lakeside, want hij is overgestapt van de BDO naar de PDC, waardoor hij niet meer aan toernooien van de BDO deel mag nemen, waaronder dus de Lakeside.

Volgend jaar zal er weer een nieuwe Lakeside zijn, Dago58x, en misschien wel weer een nieuwe poll. Of je kunt uiteraard je voorspellingen kwijt bij Sportkenners...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.