Geplaatst: 29 augustus 200420 jaren comment_23735 hey kun je schieten uit een heli? :unsure: zo ja,hoe? :blink: of gaat dat nie?
Geplaatst: 29 augustus 200420 jaren comment_23739 Je kunt met twee helies schieten: Namelijk de Sea Sparrow (krijg je bij 80 packages); En de Hunter (bij 100 packages). Schieten doe je met spatie voor het machinegeweer, de Hunter heeft ook een rocketlauncher, gebruik hiervoor control. (mischien moet je de controls anders instellen, dit zijn mijn controls. Ik weet niet of dit de standaard controls zijn, ik dacht het wel).
Geplaatst: 30 augustus 200420 jaren comment_23982 In een missie van Diaz kan je ook uit een helikopter schieten maar dan bestuurt lance
Geplaatst: 30 augustus 200420 jaren comment_24109 Je kunt met twee helies schieten:Namelijk de Sea Sparrow (krijg je bij 80 packages); En de Hunter (bij 100 packages). Schieten doe je met spatie voor het machinegeweer, de Hunter heeft ook een rocketlauncher, gebruik hiervoor control. (mischien moet je de controls anders instellen, dit zijn mijn controls. Ik weet niet of dit de standaard controls zijn, ik dacht het wel). ja dat zijn de standaard controls ik had ze ook zo.
hey
kun je schieten uit een heli? :unsure:
zo ja,hoe? :blink:
of gaat dat nie?