Geplaatst: 7 januari 200619 jaren comment_307835 hey allemaal ik en een vriend van me hebben een strip gemaakt ff wat uitleg : de teksthokjes zijn in volgorde aangegeven met blauwe cijfers 1e deel strip 2e deel strip 3e deel strip einde strip Edit : er is volgens mij een klein foutje met de plaatjes je moet ze opslaan en dan openen met paint dan kun je zo volgens mij wel zien sorry voor het ongemak Bewerkt: 7 januari 200619 jaren door killer11
Geplaatst: 7 januari 200619 jaren comment_307881 NOu, Giorgo heeft het al een paar keer uitgelegd. Maar vooruit, je klikt op "New Topic". Dan vertel je je verhaal, en dan klik je op "Plaats onderwerp". Kijk anders ook even in de helpdesk, daar staat veel info in. Wat alle knoppen betekend, en hoe je een nieuw topic aanmaakt!! Link naar helpdesk: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=6842 Succes! Bewerkt: 7 januari 200619 jaren door Ruurd31
Geplaatst: 7 januari 200619 jaren comment_308504 je kan hem nauwelijks zien kun je hem nog wat groter maken en bij paint lukt het ook niet Bewerkt: 7 januari 200619 jaren door Dago58x
hey allemaal ik en een vriend van me hebben een strip gemaakt
ff wat uitleg : de teksthokjes zijn in volgorde aangegeven met blauwe cijfers
1e deel strip
2e deel strip
3e deel strip
einde strip
Edit : er is volgens mij een klein foutje met de plaatjes
je moet ze opslaan en dan openen met paint dan kun je zo volgens mij wel zien
sorry voor het ongemak
Bewerkt: door killer11