Geplaatst: 7 januari 200619 jaren comment_308350 Fawaka, mensen?! A Boeing! Even iets in het kort, hoe kan je een [TUT] op deze site plaatsen? Verder wil ik nog zeggen of iemand mij kan helpen, op mijn Topic: Vastlopen/Waarom loopt het vast?
Geplaatst: 7 januari 200619 jaren comment_308560 Praat ABN, ik snap geen zak van wat je allemaal lult Om een nieuw topic te openen, zoals je nu ook doet Dit is geen site maar een forum Ik zal even kijken naar je topic
Geplaatst: 7 januari 200619 jaren comment_308577 Praat ABN, ik snap geen zak van wat je allemaal lult Om een nieuw topic te openen, zoals je nu ook doet Dit is geen site maar een forum Ik zal even kijken naar je topic Ben ik 100% mee eens. Een tutorial kan je plaatsen door gewoon een nieuwe topic in het Help forum te maken met ervoor: '[TUT]'. En dan vraag je
Geplaatst: 8 januari 200619 jaren Auteur comment_309146 Wat moet er in GTA VC.dat staan? Alleen als je een nieuwe IDE en IPL aanmaakt, toch?
Geplaatst: 8 januari 200619 jaren Auteur comment_309190 OKE, maar het is dus fout als je gewoon toevoegt in GENERIC.Col
Fawaka, mensen?!
A Boeing!
Even iets in het kort, hoe kan je een [TUT] op deze site plaatsen?
Verder wil ik nog zeggen of iemand mij kan helpen, op mijn Topic: Vastlopen/Waarom loopt het vast?