Jump to content
Geplaatst:
comment_308423

Wat is jullie Hatelijke Missie??

mijn hatelijkste missie is Ice Cold Killa Moet je steeds Jizzy Dood MAken ghet ontploft steeds maar niet. :ch:

Maar toen ik steeds Richtte Ging het branden en had ik hem dood gemaakt :)

Bewerkt: door Dago58x

• Reacties 58
  • Bezichtigingen 2.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_319749

De missies van Zero zijn echt té irritant. Hoe krijgen ze het verzonnen?

Met name de handling van die krengen is echt niet normaal. Ik heb het inmiddels opgegeven. Ik weiger gewoon nog langer me boos te maken om het feit dat, indien ik mezelf niet per ongeluk heb opgeblazen door een of andere toetsencombinatie, net een paar seconden te laat ben boven op dat gebouw bij die missie waarbij je de voertuigjes van Berkley moet opblazen.

Wie komt er op het idee om je vervolgens nog eens naar het dak van dat gebouw te laten vliegen?

Geplaatst:
comment_320250
De missies van Zero zijn echt té irritant. Hoe krijgen ze het verzonnen?

Met name de handling van die krengen is echt niet normaal. Ik heb het inmiddels opgegeven. Ik weiger gewoon nog langer me boos te maken om het feit dat, indien ik mezelf niet per ongeluk heb opgeblazen door een of andere toetsencombinatie, net een paar seconden te laat ben boven op dat gebouw bij die missie waarbij je de voertuigjes van Berkley moet opblazen.

Wie komt er op het idee om je vervolgens nog eens naar het dak van dat gebouw te laten vliegen?

Ben met de laaste drie post mee eens dat waren 1 van de moeilijkste missies voor mij,de laaste missie van Big smoke dat je hem moet doden daar zat ik ook een maandtje mee vast. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.