Jump to content

wereld in het jaar 3200


Tim

Recommended Posts

Post in deze topic hoe jij denkt dat de wereld eruit ziet in het jaar 3200,

ik denk dat alle wegen dan heel druk zijn, en dat er veel wegen in de lucht zijn gebouwt, en waar de auto's op magnetische velden werken, en dat er ook veel wegen door hoge gebouwen lopen,

beschrijf hier hoe volgens jouw de wereld in het jaar 3200 eruit gaat zien

:lol: ;)

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin2130

    10

  • Melchior

    7

  • Trax

    4

  • Mazzeltje

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk dat de mens dat nog luier is als nu.

Boodschappen, koken, strijken, wassen, alles wordt gedaan door robots.

Het enige wat de mens dan nog doet is gamen(computer wordt uiteraard aangezet door de robot), sex hebben, en de afstandsbediening indrukken(wordt uiteraard gebracht door de robot).

Werken doet niemand meer, daar heb je dan weer een andere robot voor.

De straten zullen vrijwel leeg zijn, er zijn een hoop landen waar oorlog zal zijn, als alles zo blijft gaan zoals het nu gaat ...

De toekomst ziet er in mijn ogen erg, erg slecht uit :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de mens dat nog luier is als nu.

Boodschappen, koken, strijken, wassen, alles wordt gedaan door robots.

Het enige wat de mens dan nog doet is gamen(computer wordt uiteraard aangezet door de robot), sex hebben, en de afstandsbediening indrukken(wordt uiteraard gebracht door de robot).

Werken doet niemand meer, daar heb je dan weer een andere robot voor.

De straten zullen vrijwel leeg zijn, er zijn een hoop landen waar oorlog zal zijn, als alles zo blijft gaan zoals het nu gaat ...

De toekomst ziet er in mijn ogen erg, erg slecht uit  :unsure:

mensen zullen zich ok moeten realiseren, op hun verdere jaartjes als bestaan van de mens, zo moeten ze voor schone energie zorgen (magnetisch), verkeers problemen oplossen (steeds meer mensen kopen een auto)

P.S. sommige mensen zullen meteen aan vliegende auto's denken, maar waarvoor zijn ze eigenlijk nodig, bij een file gaan de auto's in de lucht om er boven te vliegen, dat doen andere ook, dan gaan ze weer naar de vaste grond, en daar komt ook weer iedereen naartoe, kortom vliegende voertuigen werkt niet

de wereld zal wel een hoopje kunnen worden, tenzij de mens een manier vind, om naar een andere planeet te gaan enzo vele Kilomters kunnen afleggen.

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

de wereld. zal pas vernietigen over ongeveer 32.000.000 jaar, want er stond een artikel over de toekomst in de zozitdat, wat er dan op aarde leeft 16.000.000 jaar later dan nu, dan zal de mens alang uitgestorven zijn,( of is naar een andere planeet) de aarde zal dan verandert zijn in een hele grote woestijn, dieren hebben zich dan aangepast op het klimaat

hier staat een voorbeeld die ik las:

-knaagdieren zullen veranderen in grote roofdieren (omdat die tegenwoordig ok welles aan vlees knagen)

-meer weet ik niet

Link to comment
Delen op andere websites

tja hoe zou onze computer er dan uitzien!! waarschijnlijk levens echt met 3D scherm enzo met onze onbeperkte Gigabyte en geen een spel loopt nog traag of slecht ;)

en verder zal het wel zo zijn wat steven zegt

:puh: Je hebt dan een 3d bioscoopscherm gewoon

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk persoonlijk dat de aarde dan onleefbaar is. Omdat de ozonlaag dan niet meer bestaat door alle vervuiling. En als het dan nog mogenlijk is dat mensen op de aarde leven zal er wel veel oorlog zijn omdat er dan van alles schaarste is netzoals nu met olie maar dan gaat het misschien om water. Ik zie de toekomst voor de aarde niet zo rozekleurig. Maar ik geloof in renarcinatie en buitenaardse wezens. Dus we kunnen nog altijd terug keren in een ander melkweg stelsel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de mens in het jaar 3200 nog wel van de partij is. Ik verwacht dat de wereldbevolking relatief niet zo gek veel meer is dan nu (wel meer, maar de bevolkingsstijging van nu neemt af). Daarnaast denk ik ook dat een heleboel vervelende en gevaarlijke klussen worden overgedragen aan robots en computers. Daarnaast zullen we gedwongen zijn meer met groene energie te gaan werken.

Ik geloof niet in een vernietigende wereldoorlog. De mens zal ooit wel weer uitsterven (of overgaan in een ander mens-gelijkend wezen), daar ben ik van overtuigd, maar dat zal volgens mij geleidelijk gaan. Een langzaam stijgende temperatuur bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

de wereld is denk ik dan gewoon oersaai bijvoorbeeld bij sport: race auto's worden zo gemaakt dat ze niets eens meer moeten sturen, een voetbal zoekt van zelf de goal (waar je hem ook raakt) en bij tennisen geld hetzelfde.

alles word gedaan door robots super saai.

ook zal het zijn dat geen een kind blote tieten mag zien en geen dood iemand op straat ofzo geen een film voor 16 jaar en ouder kortom de wereld word verkloot door iedereen, (behalve afrika) die leven dan pas gewoon normaal zoals wij nu leven wie heeft er nou zin om in dat jaar te leven

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...