Jump to content
Geplaatst:
comment_23780

Post in deze topic hoe jij denkt dat de wereld eruit ziet in het jaar 3200,

ik denk dat alle wegen dan heel druk zijn, en dat er veel wegen in de lucht zijn gebouwt, en waar de auto's op magnetische velden werken, en dat er ook veel wegen door hoge gebouwen lopen,

beschrijf hier hoe volgens jouw de wereld in het jaar 3200 eruit gaat zien

:lol: ;)

Bewerkt: door Tim

• Reacties 116
  • Bezichtigingen 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1002121

In 3200 zullen er denk ik ook mensen zijn die terug kijken over hoe we er nu over speculeerden. :puh:

Mensen zullen zwaar geëriteerd zijn als elke internet pagina er maar liefst één seconde over doed om te laden. En films zullen in de huidige resolutie worden gedownload in 0,00001 seconde.

Geplaatst:
comment_1003572
Ik denk dat mensen dan ademen door tuutjes, omdat ze anders uitlaatgassen ademen, en brillen dragen, omdat ze giftige vloeistoffen uit hun ogen te houden, en auto's op zeik rijden.

Leuk gezond toekomstbeeld dat jij hebt :7

Ik denk Futurama! Zo van die buizen over de hele stad waarin je kan reizen!

En jongeren mogen beginne rijden vanaf hun tiende en brommeren vanaf 8 jaar :puh:

Geplaatst:
comment_1003634
Ik zit ook wel eens te denken aan die South Park episode dat Cartman naar 2500 gaat. Als het daar al zo is wil ik niet eens weten hoe de werled er in 3200 uit ziet :7

Daar moet je het niet van uitleiden die wereld van southpark is zo verkloot en erg met al die dingen die ze laten zien. en die gastjes worden nooit groter en kenny is al tig keer dood gegaan. :schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.