Geplaatst: 8 januari 200619 jaren comment_308659 ja zie de titel hoe doe ik dat waar staan ze?? zodat ik ze kan gebruiken??
Geplaatst: 8 januari 200619 jaren comment_308672 Ze staan in de GTA3.IMG, je kunt hem openen met de IMG Tool 2.0, die je op GTAGames ergens kan downloaden..
Geplaatst: 8 januari 200619 jaren comment_308674 Hier komt ie: - open ...\Rockstar Games\Gta San Andreas\models\gta3.img met de img tool 2.0 - Zoek je textures op in deze lijst (let op: het zijn altijd de .txd bestanden en niet .dff of .col) - Kies in de img tool 2.0 ''edit'' en dan ''find'' - typ de naam in die je moet hebben en druk ''find'' - Selecteer het goede bestand, ga dan naar commands, en kies ''extract'' - Kies nu waar je het op wilt slaan. - Als je dat hebt gedaan ga je naar de map waar je het hebt opgeslagen, en open je de .txd met txd workshop. - Selecteer de bitmap die je wilt en kies ''export'' - Sla het ergens op. - En klaar! Als je nog vragen hebt stel je ze maar. Greetz Wazuup Bewerkt: 8 januari 200619 jaren door Wazuup
Geplaatst: 8 januari 200619 jaren Auteur comment_308683 bedankt en voor vice werkt het exact het zelfde neem ik aan?
Geplaatst: 8 januari 200619 jaren comment_308689 Ja, maar met Vice kan je gewoon de textures opzoeken met "MooMapper". Dan, moet je de naam bij search ingeven, en je hebt je texture . -Greetz
Geplaatst: 8 januari 200619 jaren comment_308828 bedankt en voor vice werkt het exact het zelfde neem ik aan? Het kan inderdaad zo, maar die lijst klopt dat natuurlijk niet meer. Greetz Wazuup
Geplaatst: 8 januari 200619 jaren comment_308948 Voor VC, gebruik vice txd Kan, maar je kuent ook de TXD Workshop gebruiken
Geplaatst: 8 januari 200619 jaren comment_308951 Als je voor GTA3, GTA VC, GTA SA, de textures wilt weten, kan Steve-M, je flink helpen. hij heeft namelijk een Map Viewer, die ziet als ware je GTA in het progamma, en dan selecteer je een object, en dan geeft hij de .DFF en. de .TXD, die files zoek je dan op met de IMG tool, en je hebt je gewenste textuur. Klik hier voor de GTA Map Viewer
Geplaatst: 8 januari 200619 jaren comment_310349 Voor VC, gebruik vice txd Kan, maar je kuent ook de TXD Workshop gebruiken ja dat kan maar dan moet je 'm in combinatie met img-tool gebruiken en met vice txd kan de nieuwe textures importeren en exporteren en gelijk opslaan en dan heb je ze in je spel want vice TXD kan gta3.img openen
Geplaatst: 10 januari 200619 jaren comment_311941 je kan ook in het spel gewoon printscreen, met paint knippen etc. en dan doe je het bij kleur in sketchup
Geplaatst: 10 januari 200619 jaren comment_312290 Dan heb je vaak gezeik met het weer in San Andreas...
Geplaatst: 11 januari 200619 jaren comment_312924 Voor Eventuele verdere Informatie kan je deze van onze Ironf!st, even doorlezen, hier leer je toch het 1 en andere over textures veranderen, en dit werkt voor elke GTA zo. Succes
Geplaatst: 5 februari 200619 jaren comment_332881 kan iemand mij aub uitleggen hoe je bij een auto bijvoorbeeld de koplamen kunt verandere met txd workshop ik heb de textures met de img tool uit de gt3 folder gehaalt en ikehb ze in txd wordshop geopend en ik zie ze ook maar ik kan niks veranderen kan iemand mij hiermee helpen
Geplaatst: 5 februari 200619 jaren comment_332899 SORRY IK BEDOEL DAT IK BIJVOORBEEL DE KOPLAMPEN VAN DE INFERNIS WIL VERVANGEN DOOR DE KOPLAMPEN VAN EEN MERCEDES HOE DOE IK DIT Bewerkt: 5 februari 200619 jaren door haha
Geplaatst: 5 februari 200619 jaren comment_333033 Praat maar normaal zonder caps hoor Als je de koplampen wilt omwisselen moet je dat modellen
ja zie de titel hoe doe ik dat waar staan ze?? zodat ik ze kan gebruiken??