Geplaatst: 8 januari 200619 jaren comment_308727 ik heb gta sanandereas op de playstation en heb een klein probleem . ik kom niet verder bij de missie los desprendos. ik weet niet hoe ik moet reckutrere ofzow iets. kan iemand mij helpen? zou het heel erg fijn vinden als iemand mij kan helpen!!!
Geplaatst: 8 januari 200619 jaren comment_308728 Rekruten moet je op de pc een wapen op je homie's richten en dan op g drukken, Op de Ps2 is dat voglens mij hetzelfde maar dan druk je op R1 ofzo? Ik weet het niet zeker. Bewerkt: 8 januari 200619 jaren door C-J_Redman
Geplaatst: 8 januari 200619 jaren comment_308732 Je moet twee grovestreet boys recruteren dit doe je door met r1 op ze te richten en op het d-pad pijltje naar boven of beneden.
Geplaatst: 8 januari 200619 jaren Auteur comment_308740 Je moet twee grovestreet boys recruteren dit doe je door met r1 op ze te richten en op het d-pad pijltje naar boven of beneden. dankje mensen ik ben er uit!!!!
Geplaatst: 8 januari 200619 jaren comment_308745 Je moet twee grovestreet boys recruteren dit doe je door met r1 op ze te richten en op het d-pad pijltje naar boven of beneden. dankje mensen ik ben er uit!!!! Graag gedaan.
ik heb gta sanandereas op de playstation en heb een klein probleem .
ik kom niet verder bij de missie los desprendos.
ik weet niet hoe ik moet reckutrere ofzow iets.
kan iemand mij helpen?
zou het heel erg fijn vinden als iemand mij kan helpen!!!