January 8, 200620 yr hey ik had een infrarood kijker en toen ging ik in een vliegtuig vliegen maar de para heeft de infrarood kijker "ingenomen" weet iemand waar ik die weer kan vinden
January 8, 200620 yr heyik had een infrarood kijker en toen ging ik in een vliegtuig vliegen maar de para heeft de infrarood kijker "ingenomen" weet iemand waar ik die weer kan vinden Op deze kaart van WikiGTA staan de vindplaatsen van de Thermal Goggles (infrarood). Als je de nightvision bedoelde, kun je op deze kaart kijken.
January 8, 200620 yr Hier kan je de infarood camera vinden. Hij zoekt niet de Thermal Goggles maar de Nightvision De nightvision kun je vinden in Zero's Shop (Ligt rechts achterin de Shop, als je hem hebt geogt kun je erbij)
January 8, 200620 yr Ik denk bij de plek bij desert en las venturas Edited January 8, 200620 yr by Dago58x
hey
ik had een infrarood kijker en toen ging ik in een vliegtuig vliegen maar de para heeft de infrarood kijker "ingenomen" weet iemand waar ik die weer kan vinden