Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_309635
hallo

als ik een buurt wil veroveren komen er egt net sow veel lui op mij ik word steets neergeknald

1.is dat normaal zo veel lui

2. hoe kan ik dat beter aanpakken :puh::puh:

ja er komen inderdaad veel gasjes op je af,

mijn advies is ga op een hoog stuk zitten (een gebouw bijvoorbeeld) zo hou je een goedoverzicht en kan je ze makkelijk doden. :Y

Bewerkt: door quinton

Geplaatst:
comment_309637

Als je een Hood Wil Veroveren Dan moeten ze eerst naar jou hood komen en stelen.

maar toen hun bij mij hood kwam had ik ze allemaal dood gemaakt en het stukje hood was van mij.

pak ook je jetpack veel makkelijker

Veel succes...

Bewerkt: door Dago58x

Geplaatst:
  • Auteur
comment_309640

ja er komen inderdaad veel gasjes op je af,

mijn advies is ga op een hoog stuk zitten (een gebouw bijvoorbeeld) zo hou je een goedoverzicht en kan je ze makkelijk doden. :Y

bedankt ik zal het proberen 8)

Geplaatst:
comment_309657

1. Het is best normaal dat je vijanden je gebieden aanvallen,maar ze vallen je niet zoveel aan.

Vallen de vijanden jou wel veel aan? Zoja, dan is het mogelijk een bug(foutje in het spel)

2.Zorgt dat je sterke wapens met veel ammo hebt, Armor en volle gezondheid.

Veel succes!

Geplaatst:
comment_309915

Zo veel mogelijk gasten recruteren. Ik doe het meestal in een auto en dan dood ik ze tijdens een drive-by shooting. Als je uit de auto stapt moet je zorgen dat je een armor aan hebt en een goed wapen met veel ammo. Pak altijd de health als je gewond bent.

Geplaatst:
comment_310065

Ik wil ook nog graag een tip geven:

Rij in een sterke auto naar de hood to die je wil veroveren (Met evt. Body-Armour).

Stap uit en knal drie gastjes dood, dan is er een gang war, rij met die wagen de eerste wave plat en dan heb je er nog maar twee over! Zo is het echt een makkie.

*Bijvoorbeeld met een VuilnisWagen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.