Jump to content
Geplaatst:
comment_309646

In dit topic kun je al je pictune creaties showen en het laten raten of tips vragen etc.

Ik begin wel.

Hier onder mijn aller eerste afgemaakte car

Dodge ram

Orgineel:

Ram1111.jpg

Pictuned:

Ram111.jpg

Whats new?

• Velgen
  • Voor bumper
  • Zij skirt
  • Achter bumper
  • Getinte ruiten
  • Donkerdere moterkap

Hier onder mijn 2e.

Seat Ibiza

Orgineel:

Seat-Ibiza-Cupra-R_640.jpg

Pictuned:

Seatibiza.jpg

Whats new?

• Verlaagd
  • Gril + logo
  • Auto kleur
  • Getinte ruiten
  • Grotere velgen
  • Voor bumper
  • Zij skirts
  • Achterbumper
  • Naam in de gril
  • Handgreep verwijderd

(De Voor bumper/Zij skirts/Achter bumper zijn gemaakt in photoshop, dus niet uitgesneden uit een plaatje)

Raten/comments

^_^

Bewerkt: door ~> GizmO <~

• Reacties 73
  • Bezichtigingen 9.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_322420

backsmash, ff over die van jou. Die letters op de vooruit kloppen niet helemaal. Dat komt omdat de ruit bol is en de letters gewoon plat. Doe eens ctrl-t, rechtermuisknop en dan kies je daar perspectif. Dan kan je de tekst mooi vervormen.

@grove street, ik wordt het zo zat met jou. Eerst proberden je al iedereen te "dissen" in dat topic over "black project". Vervolgens loop je hier te zeiken dat jij kan pictunen met paint, en dat hij zogenaamd "op je oude pc" staat. Ik geloof er echt helemaal niks van.

Geplaatst:
comment_322423
backsmash, ff over die van jou. Die letters op de vooruit kloppen niet helemaal. Dat komt omdat de ruit bol is en de letters gewoon plat. Doe eens ctrl-t, rechtermuisknop en dan kies je daar perspectif. Dan kan je de tekst mooi vervormen.

@grove street, ik wordt het zo zat met jou. Eerst proberden je al iedereen te "dissen" in dat topic over "black project". Vervolgens loop je hier te zeiken dat jij kan pictunen met paint, en dat hij zogenaamd "op je oude pc" staat. Ik geloof er echt helemaal niks van.

nou ik wil het zien met Paint .... Hoe wil je dat doen !!

Geplaatst:
comment_324496
13 jaar ouden gedragen zich altijd al als Baby's :clown:

Edit... sorry had ik ff zin in

Ontopic

Ik ben 15 jaar :sst: En het staat op oude pc maar die is weg zal ik een pic van mijn nieuwe computer maken dan, alleen omdat dmwt30 ( ofzo ) dat wilt. En wat zitten iedereen te praten van download dan PS, IK heb geen TIJD, blind ofzo? en ga niet over mij praten dmwt30..

Ontopic jullie

Geplaatst:
comment_325105

13 jaar ouden gedragen zich altijd al als Baby's :clown:

Edit... sorry had ik ff zin in

Ontopic

Ik ben 15 jaar :sst: En het staat op oude pc maar die is weg zal ik een pic van mijn nieuwe computer maken dan, alleen omdat dmwt30 ( ofzo ) dat wilt. En wat zitten iedereen te praten van download dan PS, IK heb geen TIJD, blind ofzo? en ga niet over mij praten dmwt30..

Ontopic jullie

Lol nu je pc weg?

Btw heeft een van jullie nog wat tuning sites?

• 5 maanden later...
Geplaatst:
comment_457004

heejj mensen ik ben nieuw hier en hier dan ook mijn eerste shop op dit forum 8)

Orgineel:

fordfocusst6qt.jpg

Shop:

fordfocusst0ek.jpg

Modlist:

-Verlaagd

-Gecleaned

-Ramen getint

-Gaas

-Bumper veranderd

-Nummerplaat weg

-En nog paar dingetjes

Comments Pleaze :bier:

Formaat inmiddels in orde :engel:

Bewerkt: door The Dark Side Tuner

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.