Jump to content
Geplaatst:
comment_310771

Okeej ik kreeg net een heel raar mailtje van een vriend van mij....hij had een screenprint gemaakt van een forum waarop mensen beweerden dat als je maximaal 5 minuten naar het zuid oosten vliegt dat je dan vice city ziet en dat als je op het land komt dat je kleren dan veranderen :?:? dat vond ik erg onwaarschijnlijk maar ik was toch zo gek om het te proberen...ik heb dus wel 10 minuten gevlogen maar niks gevonden...ja ik heb meerdere eilanden gezien maar dat waren waanbeelden van die eeuwige blauwe zee en dat geruis van dat vliegtuig :duh::bonk::cab::*D zijn er hier nog mensen die dit beweren of echt gezien hebben dat ik fout ben gevlogen ofzo.................

dit gaat bytheway om de ps2 versie...

• Reacties 42
  • Bezichtigingen 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_311517

neen ik bedoelde niet dat je niet via die glitch in lc kan komen...maar dat als je tijdens de missie Saint Marco Bistro als je op het punt komt dat je buiten bent niet met een jetpack omhoog kan vliegen...snappie?

Geplaatst:
comment_311561

Als je op de binnenplaats bent, voer dan de cheat in zodat je superhoog kunt springen, dan spring je over de muur, maar je valt dan nog niet door de grond, pas als je verder naar de straat loopt val je door de grond.

Wel jammer dat Rockstar niet alles massief heeft gemaakt. :-(

Geplaatst:
comment_311566
Als je op de binnenplaats bent, voer dan de cheat in zodat je superhoog kunt springen, dan spring je over de muur, maar je valt dan nog niet door de grond, pas als je verder naar de straat loopt val je door de grond.

Ik viel gelijk door de grond maar ik hem ook op ps2.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_311725

Ik viel gelijk door de grond maar ik hem ook op ps2.

ik speel ook op de ps2...zal t straks ff proberen......

Geplaatst:
comment_311891

Maar in de 3D kaart van froop ligt VC ook in get Zuidoosten, misschien heeft hij het hier van afgekeken

en dacht hij dat ook in SA is :cab:

meschien denk jij dat wel maar dat hoeft toch niet :sigaar:

Op wat slaagt dat :? Ik zeg gewoon wat ik er van denk, en als je het dan met mij oneens bent PM me dan !

Geplaatst:
comment_312170
Daar is een mod voor je moet die drie gta,s wel hebben.

GTA LVS. Voor meer info over deze mod kan je terecht in ons modding forum.

Er zit geen vice city in San Andreas. Anders zou R* het zeker bekend gemaakt hebben.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.