January 9, 200620 yr ik kan niet in loggen op gtagames.nl Dit topic hoortin feedback maar heb je jezelf al geregistreerd daar en gebruik ook de zoekfunctie. Edited January 9, 200620 yr by gta-liefhebber
January 9, 200620 yr Hier is al een topic over in Feedback. Heb je je al geregistreerd? Zoja, gebruik je de juiste username/password. Ik kan namelijk wel inloggen;.
January 9, 200620 yr er staat Deze gebruikersnaam is niet aanwezig in de database Je kan je ook opnieuw registreeren
January 9, 200620 yr ik heb er twee die andere doet het ook niet Dan is er iets anders aan de hand je kan ook Joriz even pm sturen want als er 3 het niet doen is er denk een fout.
January 9, 200620 yr Als hij het niet doet, kun je altijd contact met een Admin (PatrickW, Joriz, Lantyz) opnemen. Die zal dan kijken waarom het niet lukt. Probeer eerst alle accounts die je hebt, met de juiste wachtwoorden. Als je toevallig meerdere wachtwoorden hebt, test die dan eens.
January 9, 200620 yr wat moet ik doen Hem een pm sturen dit doe je door na je profiel te gaan klik op handtekening wijzegigen daar is link een menu bovenaan staat maak een pm ofzo iets.
ik kan niet in loggen op gtagames.nl