Geplaatst: 9 januari 200619 jaren comment_311127 hey een vriend van mij heeft een grote fout,,, zijn poppetje loopt vanzelf rechtsacheruit en als je in een auto zit stuur hij automatisch naar rechts wat kan hij hier tegen doen
Geplaatst: 9 januari 200619 jaren comment_311183 Heeft hij het toevallig op de PS2? Ik heb weleens dat het joystickje blijft hangen zodat CJ vanzelf loopt ofzo. Soms heb ik ook weleens dat CJ vanzelf naar links rent, dat heb ik een keer meegemaakt dat ik op iemand heb gelockt met een pistool, en toen ging ik lopen. 'T is volgens mij gewoon een bug. En toen gebeurde er iets (ik weet niet precies wat, misschien dat ik iets verkeerd deed zodat er een bug ontstaat) en zo liep CJ heel maf en dat deed ie dus vanzelf! Maar mocht je hem op de PC hebben, dan wil misschien overnieuw installeren ook wel helpen. Anders weet ik het ook niet. Maar het is zéker een irritante bug.
Geplaatst: 9 januari 200619 jaren comment_311195 Is zijn joystick van zijn controller niet versleten? Bewerkt: 9 januari 200619 jaren door Kraay
Geplaatst: 9 januari 200619 jaren comment_311205 Het kan ook zijn dat de CD vuil is, ik heb ook wel eens problemen gehad met het spel, omdat de CD vuil was, dat het spel dingen "vanzelf" begon te doen... Misschien kan het hieraan liggen
Geplaatst: 10 januari 200619 jaren comment_311784 Hij moet eens proberen om een andere controller te gebruiken. Het kan zijn dat er stof onder de joystick zit, zodat hij niet meer zo goed functioneert.
Geplaatst: 11 januari 200619 jaren Auteur comment_312903 het is op de pc ma de cd-rom vervuilt dat kan wel k sal het hem wel ff segge
hey
een vriend van mij heeft een grote fout,,, zijn poppetje loopt vanzelf rechtsacheruit
en als je in een auto zit stuur hij automatisch naar rechts
wat kan hij hier tegen doen