Jump to content
Geplaatst:
comment_311414

Kennen jullie het spel Playboy the Mansion?

Ik heb het gisteren gekocht voor de PS2,

en ik vind het een vet lollig spel.

Ik zou graag jullie meningen over dit spel horen.

• Reacties 32
  • Bezichtigingen 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_319538

Het is wel een grappig spel...

Je bent dus een jonge Hugh Hefner die 't Playboy Imperium start, dus je moet covergirls inhuren, ze fotograferen journalisten betalen zodat er ook nog wat tekst in je Playboy komt te staan. Nadat je meer opdrachten vervuld kan je je Mansion volbouwen (ala Sims) met andere onderdelen (tv etc). Ook speel je meer delen van de Mansion vrij bijvoorbeeld de tuin. Maare dit is geen game die je voor 60euro moet kopen want daar is het gewoon te eentonig voor.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_336772

ik heb dit spel op de xbox en dat is oersaai !! echt .. het is net zzoals de gewone simps .. alleen dan in de playboy versie natuurlijk :puh: ik vind het echt saai er gebeurt niks .. spel verloopt traag .. ik zelf ben er erg snel op uitgespeeld ..

Rate :4,5 :ch::puh:

Geplaatst:
comment_338427

Ik heb het gedownload met een torrent een hele tijd geleden. Heb hem hier nog ergens staan maar heb hem niet meer geinstalleerd na het verwijderen. Want het spel is niks aan. Als je met z'on meid naast een bed gaat staan staat er iets met jeweetwel en dan zie je hun omkleden en aankleden en het is klaar...

Misschien deed ik het fout. Weet niet, zie het nu niet van in om het spel te kopen, noch te gaan downloaden. Dat is zelfs het wachten niet waard.

• 2 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_454986

Lollig maar moest ik het halen zou ik beshaamd zijn om het aan de kassierster te tonen;) wink wink*

Wel leuk om te spelen met playmates :-) en photoschoots te houden .

• 3 maanden later...
Geplaatst:
comment_519129

ik heb laatst gezien bij Free record shop alleen egte chick n*ken is wel beter dan in een spel (zoals ik heb gedaan)

Bewerkt: door gangstabadboys

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.