January 10, 200620 yr Op welke photoshop forums zijn jullie allemaal lid/member? Ik op tutorial tomb, Nextgfx en .Mdesigns.. Verder nog op een paar kleine forums. En jullie?
January 10, 200620 yr Je zit ook op Future Designing, dat is niet klein. Ik zit op Future Designing, Nation of gfx, Gamerenders, chaosgfx, futuregfx, graphicious en bratz-designs.
January 10, 200620 yr Author Oké. Want ik zoek namelijk een goed/Groot (liefst nederlands) GFX Forum. Waar ik nog veel kan leren. Heeft iemand aanraders?
January 10, 200620 yr Kunnen jullie een paar links geven? Dan kan ik een kijkje gaan nemen Alvast bedankt.
January 10, 200620 yr Nationofgfx , Greycobra,Puresportgfx en footbalgfx etc. hele goede en vette forums.
January 11, 200620 yr Community voor Fotografeerders en Photoshoppers in het Nederlands... ShootNShop.nl
January 11, 200620 yr Als je echt speciaal voor sigs wat wil leren is sns niks. Ik vroeg het een paar maanden geleden wat een sig was en een paar wisten het maar. :$
January 12, 200620 yr NSL, Gamerenders, Fathom, Graphicious, Digital Industry. Dat is het wel ongeveer.
January 13, 200620 yr of http://www.pscenter.nl is een zeer goede site heb ik al veel geleerd moet wle nog es tijd maken voor een nieuwe sig te maken Edited January 13, 200620 yr by kurt
Op welke photoshop forums zijn jullie allemaal lid/member?
Ik op tutorial tomb, Nextgfx en .Mdesigns..
Verder nog op een paar kleine forums.
En jullie?