Geplaatst: 10 januari 200619 jaren comment_311989 ik heb het huis al in brand gestoken en denise er uit geholpen en al naar huis gebracht maar dan kan ik niet meer bewegen ik sta volkomen stil wat moet ik doen plz help me! ps: heb de missie al 3 keer gespeelt en het gebeurt steeds opnieuw. grtz kristof01 o ja de missie heet: Burning Desire srr voor de dubbl post ...
Geplaatst: 10 januari 200619 jaren comment_312000 dat had ik ook eerst maar het enige wat je kan doen is je cd met speciaal middel wassen of nieuw-game doen maar ik heb een vraag heb je niet de cheat gedaan van you have a bounty on yor head(dat voetgangers je aanvalle) ik wel daar kwam het bij mij daarom cheatte ik nooit meeer
Geplaatst: 10 januari 200619 jaren Auteur comment_312008 dat had ik ook eerst maar het enige wat je kan doen is je cd met speciaal middel wassen of nieuw-game doen maar ik heb een vraag heb je niet de cheat gedaan van you have a bounty on yor head(dat voetgangers je aanvalle) ik wel daar kwam het bij mij daarom cheatte ik nooit meeer ik heb die cheat ooit al eens gebruikt ik denk dat dat het probleem is maar wat nu?
Geplaatst: 10 januari 200619 jaren comment_312017 new game of goed schoonmake ik zou new game doen Bewerkt: 10 januari 200619 jaren door Carl_Johnson2
Geplaatst: 10 januari 200619 jaren Auteur comment_312020 new game of goed schoonmake ik zou new game doen moet ik dan alle missies opnieuw doen?
Geplaatst: 10 januari 200619 jaren comment_312021 Je moet voor Tenpenny een huis in de fik steken. Haal eerst een paar molotov cocktails op in het centrum. Ga dan naar een Vagos hood en gooi door elke ruit van het huis een molotov cocktail. Als je alle ramen gehad hebt staat het huis volledig in brand. Er lopen een aantal Vagos uit. Tot je grote schrik zie je dat er nog iemand in zit, een dame. Je besluit haar te gaan redden. Ga het huis binnen. (vergeet niet de brandblusser te pakken in de keuken want die heb je boven nodig.) Ga via de trap naar boven en blus de vlam voor de kamer waar het meisje staat. Hierna moet je het huis weer uit. Dit is een stuk moeilijker want er zijn delen ingestort. Werk je een weg door de vlammen. Eenmaal buiten merk je dat het meisje Denise heet en in Grove street woont. Breng haar terug naar de Hood en je hebt de missie gehaald.
Geplaatst: 10 januari 200619 jaren Auteur comment_312033 Je moet voor Tenpenny een huis in de fik steken. Haal eerst een paar molotov cocktails op in het centrum. Ga dan naar een Vagos hood en gooi door elke ruit van het huis een molotov cocktail. Als je alle ramen gehad hebt staat het huis volledig in brand. Er lopen een aantal Vagos uit. Tot je grote schrik zie je dat er nog iemand in zit, een dame. Je besluit haar te gaan redden. Ga het huis binnen. (vergeet niet de brandblusser te pakken in de keuken want die heb je boven nodig.) Ga via de trap naar boven en blus de vlam voor de kamer waar het meisje staat. Hierna moet je het huis weer uit. Dit is een stuk moeilijker want er zijn delen ingestort. Werk je een weg door de vlammen. Eenmaal buiten merk je dat het meisje Denise heet en in Grove street woont. Breng haar terug naar de Hood en je hebt de missie gehaald. idd dat wist ik al en dat heb ook ook gedaan maar in het rooie 'cirkeltje' blijf IK stiltaan maar de rest kan wel nog bewegen!
Geplaatst: 10 januari 200619 jaren Auteur comment_312081 moet ik dan het spel van 0 afaan opnieuw starten of de game opnieuw laden
Geplaatst: 10 januari 200619 jaren comment_312093 moet ik dan het spel van 0 afaan opnieuw starten of de game opnieuw laden Je kan een savegame aanvragen als je 'm voor de PC hebt.
Geplaatst: 10 januari 200619 jaren comment_312159 ik bedoel missies overnieuw maar dan zonder cheats of allen cheats van armor en politie uit
Geplaatst: 10 januari 200619 jaren Auteur comment_312164 moet ik dan het spel van 0 afaan opnieuw starten of de game opnieuw laden Je kan een savegame aanvragen als je 'm voor de PC hebt. srr ik ben hier pas op het forum en ja ik heb gta op de pc en waar en hoe kan ik een savegame aanvragen?
Geplaatst: 10 januari 200619 jaren comment_312171 dat kan hier en veel geluk verder op het forum Bewerkt: 10 januari 200619 jaren door Carl_Johnson2
Geplaatst: 10 januari 200619 jaren Auteur comment_312189 dat kan hier en veel geluk verder op het forum mijn missie staat er niet tussen
Geplaatst: 10 januari 200619 jaren comment_312211 dat kan hier en veel geluk verder op het forum mijn missie staat er niet tussen je moet of zoeken waar de jouwe is(missie) of jnaar mijn documenten gta user files en gtasf1.sa ofzo moet je bijlagen dat kan hieronder en dan vragen of iemand het voor je kan halen
Geplaatst: 10 januari 200619 jaren Auteur comment_312225 dan staat er: Upload is fout gegaan. Het is niet toegestaan om een bestand met die extentie te uploaden. Je moet daar ook posten met de naam van de missie. heb ik gedaan
ik heb het huis al in brand gestoken en denise er uit geholpen en al naar huis gebracht maar dan kan ik niet meer bewegen ik sta volkomen stil wat moet ik doen plz help me!
ps: heb de missie al 3 keer gespeelt en het gebeurt steeds opnieuw.
grtz kristof01
o ja de missie heet: Burning Desire
srr voor de dubbl post ...