Jump to content
Geplaatst:
comment_312516

Who wants?

Onderwerp: Prince of Persia

Soort design: Signature

Size design: maximaal 400x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Nee

van inlevering: Zo snel mogelijk

Bewerkt: door Froodooo

Featured Replies

Geplaatst:
comment_312546
Ik wil wel tegen je maar dan moet ik eerst mijn battle met Matiscus afmaken.

Je mag geen 2 battle's tegelijk.

Als er nu iemand reageerd op de battle van Froodooo en hij is niet met een andere battle bezig, dan word hij zijn tegenstander. Reageerd er niemand en jou battle is afgelopen dan heb je mazzel. Er kunnen op dit moment nog steeds leden zich aanmelden voor deze battle.

Geplaatst:
comment_312553

Ik wil wel tegen je maar dan moet ik eerst mijn battle met Matiscus afmaken.

Je mag geen 2 battle's tegelijk.

Als er nu iemand reageerd op de battle van Froodooo en hij is niet met een andere battle bezig, dan word hij zijn tegenstander. Reageerd er niemand en jou battle is afgelopen dan heb je mazzel. Er kunnen op dit moment nog steeds leden zich aanmelden voor deze battle.

OK Levi, ik mag je niet tegenspreken, want jij bent de moderator :puh:

Geplaatst:
comment_312563
OK Levi, ik mag je niet tegenspreken, want jij bent de moderator :puh:

Jij mag mij altijd tegenspreken, en dat geld voor iedereen. Zolang het maar geen ruzie word. Je mag zeggen wat je ervan vind, kun je ook altijd via pb doen. Ik sta daar gewoon voor open.

Maar dit zijn gewoon de regels en dat begrijp jij ook wel denk ik.

Geplaatst:
comment_312564

Ja natuurlijk begrijp ik het. Dat was maar een grapje. Maar OK, ik vind het goed. Anders mag iemand anders tegen Froodooo. Ik ben toch bezig met een battle. En als de battle afgelopen is, komt er vast nog wel weer één.

Froodooo, kies maar iemand anders.

Geplaatst:
comment_313023

Hahaha :puh: Ik ging ook tegen levi met Prince Of Persia.

Ik kies Froodooo, ik vindt hem heel vet.

Die van levi ook!

Stem:Froodooo

Geplaatst:
comment_313043

Ik stem op Levi

Waarom : Ik vind de achtergrond net ietsje mooier,Froodooo die van jou is ook héél erg mooi,het was moeilijk om te kiezen :)

Geplaatst:
comment_313360

Ik stem die op van Froodoo, ik vind die echt style hebben, en vooral een mooie Brush

Het lijkt wel op een vluggertje .Levi.

Geplaatst:
comment_313361

Ik stem op levi, want ik vind die van Frodo iets te donker. Levi, heeft mooie text erbij en heeft een mooie achtergrond (die moskee fzo iets).

Halleeej,

Evildirk

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.