Jump to content
  • Reacties 33
  • Bezichtigingen 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_314770
Het lukt me maar niet :N:N:-(:-(:bonk::bonk::sst::sst::N:N:N:N

heb jij toevalig ook een probleem heel op het einde als je haar naar huis brengt, en op het roode cirkeltje staat?

ik kan dan niet meer bewegen maar de mensen rondom me wel :s :td:

Bewerkt: door kristof01

Geplaatst:
comment_315129
ja !!! de uitleg is al lang gegeven!!!!!!!!!!!!!!!

heb je het niet gelezen?! hij heeft problemen met zijn saven.

(lees dan intvervolg het vorige!)

Rustig aan dude. Ik heb de missie nog eens gespeeld en kon een nog preciezere uitleg geven. En aangezien djbackdoor het nog niet begrijpt... :cya:

Bewerkt: door LucasV

Geplaatst:
comment_319797
Stuur even savegame, ik regel dit wel voor jou. ;)
Helaas, hij heeft een ps2, dat is een paar posts geleden ook al voorgesteld, dus dat wordt moeilijk..

Wellicht kan je een vriend of kennis vragen die missie te doen, of ff rondvragen in je kennisenkring of iemand toevallig nog een savegame heeft. Dan zou je hem ff kunnen kopieren met je memorycard..

Maar nogmaals, na alle tips die gegeven zijn moet het toch wel te halen zijn. Geen enkele missie is onmogelijk en als aller laatste uitvlucht kan je misschien nog een cheat gebruiken.. Voor cheats moet je ff ===>HIER<=== kijken.

Succes :cya:

Geplaatst:
comment_324530
Het lukt me maar niet :N:N:-(:-(:bonk::bonk::sst::sst::N:N:N:N

Zorg dat je een brandblusser hebt en dat je de FIREFIGHTER (brandweer) missies al gedaan hebt, op die manier ben je onkwetsbaar voor vuur.

De brandblusser heb je nodig om Denise later uit de brand te redden.

Als je aankomt, schiet eerst iedereen dood, schiet dan de ramen kapot en smijt de molotovs van een veilige afstand naar binnen.

Denise redden kan nog flink lastig worden, maar met de brandblusser moet het lukken.

De brandblusser kun je vinden bij elke Burger Shot achter de kassa.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.