Geplaatst: 12 januari 200619 jaren comment_313527 Weet iemand hoe het kan dat als je bijna alle auto's verandert in je eigen auto's. want als je bij de 14 bent of zo loop heyt spel vast. en is er andere mod die dat niet doet. of weet iemand die dat niet doet
Geplaatst: 12 januari 200619 jaren comment_313573 ik heb er meer als 20 in en hij loopt niet vast... wat voor computer heb je?
Geplaatst: 12 januari 200619 jaren comment_313846 bij de IMGtool even staat er ergens REBUILD of zo iets. dat eens proberen Bewerkt: 12 januari 200619 jaren door tectron
Geplaatst: 16 januari 200619 jaren Auteur comment_317047 gewoon een windows xp uit 2003 en de img tools van gta games.
Geplaatst: 16 januari 200619 jaren comment_317049 Het ligt niet aan je PC, als je te veel mods installeert kunnen er crashes voor komen! Eigenlijk moet je van je GTA een backup maken.
Geplaatst: 16 januari 200619 jaren comment_317067 gewoon een windows xp uit 2003 en de img tools van gtagames. Het besturingssysteem heeft er niks mee te maken Als sa werkt, werken mods ook Mischien is de 14de auto die je hebt toegeveogt een beetje buggy In princiepe kunnen alle voertuigen vervangen worden, De snelheid van het spel daalt wel sneller waneer je gemodde auto's gebruikt, deze hebben namelijk veel meer polygons
Geplaatst: 16 januari 200619 jaren comment_317114 Het feit is: VC gebruikt Low poly wagens, de meeste cars die je kan downloaden zijn "ULTRA-HIGH", bijvoorbeeld NFSMW kwaliteit ofzo. Dat betekent dus dat je bij elke wagen flink over het limiet gaat. Waardoor VC uiteindenlijk crasht. de PC heeft er wel degenlijk mee temaken. Een S939-AMD64-3800-1024mb. Heeft hier natuurlijk mindersnel problemen mee dan een oud Socket A/Pentium 3 systeem.
Weet iemand hoe het kan dat als je bijna alle auto's verandert in je eigen auto's. want als je bij de 14 bent of zo loop heyt spel vast. en is er andere mod die dat niet doet. of weet iemand die dat niet doet