Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 126.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1195733

thnx for keeping this forum alive! :D,

MS is nu niet actief vanwege mijn tijdelijke GTA4 Verslaving, BTW, is er al wat meer bekend van GTA4 Modding tools, zodat MS naar GTA IV kan.

  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1205614
ziet er leuk uit. Wat voor GTA MS wel erg belangrijk is is de prelightning. We hebben besloten dat we vaste coordinaten hebben voor een skylight, deze doet vervolgens de lightning van alle gebieden genereren. Hiervoor heb je wel 3ds max nodig :)

3ds max heb ik :bier:

Ik zag net dat jullie maar één wapenmodeller hebben. Kan ik ook wel doen. Mijn scene die ik tot nu toe had is trouwens helemaal mislukt :N Ik heb alle textures als .jpeg opgeslagen, wat zou betekenen dat ik alles opnieuw moet texturen. Echt een pokke karwei dus. Nouja, ik begin maar weer overnieuw en dit keer met het industrie gebied en wat wapens want bij de suburbs kwam er geen inspiratie meer uit. Voor de industriële sectie heb ik inspiratie te over.

Hier mijn verneuwkde gebied wat ik tot nu toe had:

post-45043-1229723167.jpeg

Naast die rosten zou een weg naar beneden komen, en dan beneden kwam een woonwijk in New Jersey /Staten Island stijl. Met het industriegebied ben ik iets á la Hells Kitchen of (ook weer) New Jersey van plan.

Bewerkt: door MartyCeha

Geplaatst:
comment_1205872

Hieronder vind je een lijst die aangeeft welke gebieden een lid heeft:

DOWNTOWN1: Tim

INDUSTRIAL: Martceya

DOWNTOWN2: vrij

DOWNTOWN3: vrij

SUBURB1: vrij

SUBURB2:vrij

klik om de 3ds max van de stadsgebieden te downloaden:

DOWNLOAD

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_1205896

Grand Theft Auto: Mafia Stories ©

Beste mensen,

Welkom is ons Mafia Stories subforum, op de grootste GTA community van Nederland.

GTA Mafia Stories is een total conversin voor GTA SA en GTA IV. Op dit moment zijn we nog bezig met het klaarmaken van een release voor SA, die ergens in 2009 zal uitkomen.

Later wanneer er genoeg mogelijkheden en tools zijn, willen we GTA MS laten overstappen naar GTA IV. MS IV zal een vele uitgebreidere versie van MS zijn. Misschien dat we binnenkort naar GTAforums.com gaan, maar dit is nog niet zeker.

Voor de GTA IV versie hebben we ook een storyline klaarliggen. Maar we moeten nog even kijken hoe het loopt voordat we ons bezig gaan houden met de storyline.

Cittá di Corruzione ©

MS speelt zich begin jaren 80 af in de stad: Cittá di Corruzione, wat Italiaans is voor: 'stad van corruptie'

De hoofdpersoon is Lucas Cilli. Vanwege persoonlijke problemen heeft Lucas besloten om vanuit Liberty City naar Cittá di Corruzione te vluchten, omdat het hem te heet onder de voeten werd.

Lucas hoopt op een ander leven, maar komt toch weer in de problemen terecht.

En dit maal zijn het zijn contacten die hem eigenlijk om het leven willen brengen.

Cittá di Corruzione ©, is een donkere, akelige stad, die nog verder ten onder is gegaan als criminaliteit dan andere steden in de GTA series. Dit komt vooral doordat hier zelfs de overheid corrupt is.

Op dit moment heeft een Mafioso veel macht in Cittá di Corruzione.

Lucas Cilli is onderdeel van deze familie, maar tot zijn spijt heeft de familie zich tegen hem gekeerd, omdat iemand aan de macht is gekomen die Lucas wil vermoorden.

Setting

De setting van MS is erg duister en angstaanjagend. Heel veel gebouwen zijn oud en versleten.

De hoge moderne wolkenkrabbers staan ironisch tegenover de werkelijkheid. De verschillen tussen arm en rijk zijn enorm. Er is zwarte industrie, en het dodenaantal in de wat mindere gebieden is erg hoog.

Overdag zijn bepaalde gebieden van CDC een trekpleister voor toeristen. Maar namate het nacht word, breekt de hel los; Liquidaties, martelingen, moorden, illigale drugshandel, en criminaliteit zijn aan de orde van de nacht.

Doel

Ons doel is het neerzetten van een zo goed mogelijke donkere, angstaanjagende sfeer. Hierbij maken we gebruik van geavanceerde prelightning, en HQ textures. En natuurlijk veel generics.

Aanmelden

Als je ons wilt helpen op het gebied qua modeling, dan heten we je van harte welkom. Wel moeten we eerst eventjes je kwaliteiten goedkeuren aan de hand van voorbeelden. Je kan je aamelden in ons 'aanmeld/afmeld' forum.

  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1234213

Dubbelpost :puh:

Progress Industrial:

Dit wordt een grote pier. Ik hoop dat we de trein op de rails kunnen laten rijden. Ook misschien een boot die al in SA zit naast de pier plaatsen. Let niet op het water. Dat is maar om aan te geven hoe het ongeveer wordt :puh:

ms6vy5.jpg

ms5os9.jpg

WIP... Ik ben van plan nog wat oude wagons op de rails te zetten, wat rondslingerende banden overal te plaatsen en nog meer van dat soort generics.

Geplaatst:
comment_1235520

ja een trein kun je heel makkelijk laten rijden op rails in SA, er zijn zelfs daarvoor al tools.

Wat betreft de boot weet ik niet. Waarschijnlijk wel met een beetje slim SCM scripten.

maar het ziet er echt Mafia uit, Dit vind ik echt cool. Nu nog ff het dak beter UVWen, prelightning toevoegen, en wat rotzooiemmers enzo. En het is nog mooier :puh:. Ook zijn bergen met afval op de pier ook supermooi.

Effe een tip. he tis mooi als je de rails zegmaar in een soort greppel laat lopen, met een grinderige ondergrond. Dat straalt meer sfeer uit,

succes:.

p.s. ik ben de laatste tijd inactief omdat mijn videokart is gecrashed. Ik ben op dit moment bezig met de kustlijn van mijn eiland. Ik weet nog niet zeker hoe ik het precies ga doen met het plattenland. in ieder geval word het veel belovend.

greetz. TIm

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_1235627
ja een trein kun je heel makkelijk laten rijden op rails in SA, er zijn zelfs daarvoor al tools.

Wat betreft de boot weet ik niet. Waarschijnlijk wel met een beetje slim SCM scripten.

maar het ziet er echt Mafia uit, Dit vind ik echt cool. Nu nog ff het dak beter UVWen, prelightning toevoegen, en wat rotzooiemmers enzo. En het is nog mooier :puh:. Ook zijn bergen met afval op de pier ook supermooi.

Effe een tip. he tis mooi als je de rails zegmaar in een soort greppel laat lopen, met een grinderige ondergrond. Dat straalt meer sfeer uit,

succes:.

p.s. ik ben de laatste tijd inactief omdat mijn videokart is gecrashed. Ik ben op dit moment bezig met de kustlijn van mijn eiland. Ik weet nog niet zeker hoe ik het precies ga doen met het plattenland. in ieder geval word het veel belovend.

greetz. TIm

@MartyCeha, Wow, Dit ziet er echt super uit :D..

Mischien een paar ideetjes.

- Een verhoging maken, ( http://www.bjbruins.nl/Treinstation%20Titisee.JPG )

- Elektrische Palen maken, ( http://www.bjbruins.nl/Treinstation%20Titisee.JPG )

- Neppe Treinen ( models van ingame ) daar zetten die daar aan het repareren zijn.

Mischien kan je hier wat mee :)

@Tim, Mischien datje een soort Van pijplijn, van et platteland de zee in kan laten lopen.

Net als in SA nu, Mischien kan er ook een Functie ana verwant zijn, maar het is leuk als Detail.

Als mijzelf.

Ja ik model nu ook, in Sketchup met VRAY, als renderaar.

In he topic Show min models II Staan ze.

Guys! "Keep Up The Good Work" :tu:

Geplaatst:
comment_1236450

Nee ik zat te denken of ik mijn plattenland meteen aan de stad wou laten grensen, of dat ik tussen de stad en het plattenland een rivier, of water wou laten lopen.

Eigenlijk wil ik gewoon dat het plattenland aan de stad grenst, maar dan moet ik eerst heel het plattenland maken, En dat is ook weer veel werk, Want ik wil ook een fatsoenlijke trailer dit jaar nog uitbrengen.

Geplaatst:
comment_1244698

Een Limo (zwart Alleen Met chaufuer dus je word gereden en je kan ook in de taxi mag je gereden worden

/\

Edit | ik schreef eerst lime

Bewerkt: door sns

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.