Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_368914

hier zijn nog wat meer render screens van Crowning hills, hierbij heb ik een mooie achtegrond plaatje gemaakt, zodat het wat echter lijkt

@blaster: ha, ik zie dat je de themas hebt verandert, seashore en capital island zijn dus van thema verandert. Dat betekend dus dat er mooie huizen en bomen op capital island komen (vandaar de naam), en gewone kantoren enzo, op seashore. En die render screens zien er geweldig uit!!

csxxx6jc.jpg

csxxx34ay.jpg

csxxx42rk.jpg

csxxx53aw.jpg

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_370531

Tim gebruik op sommige plaatsen Msmooth, het kost wel veel Poly's, maar aangezien jullie zat ruimte hebben voor ID's, en je kan ook van Soft Selection gebruiken, door diet vooral bij de bergen, en het Msmoothen vooral bij wegen etc.

Geplaatst:
comment_371303

Ik ben begonnen aan een nieuw eiland.

Wat er op zal komen, word nog een beetje geheim ;) .

berg7oo.th.jpg

render99ot.th.jpg

(Niet letten op die andere stukjes :puh: )

Edit: Hij heeft 3757 Poly's, tot nu toe.

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door dabeast

Geplaatst:
  • Auteur
comment_372913

Dat eiland word geschrapt omdat we al veel eilanden hebben.

Ik heb de steklbaars verbeterd:

ms018.jpg

ms019.jpg

ms020.jpg

Hier een nieuwe barrel:

ms017.jpg

Geplaatst:
comment_372953

Het ziet er echt al mooi uit jongens...

Ik heb van Blaster alle nodige info van mijn taak, want ik heb hier nog niets gedaan :$ .

Dus die taak ga ik op mijn beste doen.

Voor de rest van de crew, KUTGW.

Geplaatst:
comment_376921

ik heb hier wat nieuwe renders van crowning hills, het eiland is nu 20% af. Maar ik heb tips gekregen om iets te veranderen op crowning hills zodat het mooier word. Dus hierbij vraag ik jullie om mijn tips te geven op crowning hills nog mooier te maken op het gebied van modelling.

in ieder geval worden de wegen gesmooth

post-3-1143664213_thumb.jpg

post-3-1143664224_thumb.jpg

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_377114

Ik blijf er bij dat ik hem niet voor SA wil...

Tenzij er ook een boundarie hack uitkomt voor SA (zodat we meer map space en ID's hebben) en we een online mode kunnen regelen (wat mijn eerste bedoeling was om het een online mod te maken).

Anders blijf ik bij vc.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_380262
Die nieuwe barrels lijken wel Half Life 2 barrels :puh:

Die opmerking zie ik positief, aangezien dat een spel van kwaliteit is. Dankje dus A'boy :D

Ik probeer nog steeds HL2 textures te krijgen maar ik kan zo'n tool maar niet vinden :-(

Geplaatst:
comment_380883

Col is toch geen enkel probleem? Je maakt eerst een COL1 aan. En dan converteer je die naar Col3 met de editor. Zo doe ik het steeds en zo werkt het ook.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_381256

Het is niet zo makkelijk als jij denkt Matiscus. Wat jij nu zegt dacht ik dus ook voordat ik het ging doen. Maar COL3 zit heel anders in elkaar. Zelfs als ik de COL1 versie in Sa gebruikt is het niet goed. Veel plekken zijn niet solide. Ik heb de oorzaak al gevonden, je object moert inb de '' center'' zitten oftewel x, y en z coordinaat op de 0, ik ga dit zo snel mogelijk fixen. Moet hiervoor nieuwe DFF's en COL's maken en 2 eilanden opnieuw splitsen. Als dit gedaan is, is er snel een MSv0.1a te verwachten voor sa. Uiteraad alleen voor de leden van de mod. :)

BTW, volgens mij is dit mijn langste berciht ooit. :D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.