Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_582867

Gudenaovond:

Ik heb vandaag weer aan mijn lot gewerkt waar nu mijn 3de gebouw op staat. Ik ben van plan er nog 2 te maken op dat lot. Je ziet dat er wat meshbugjes zijn. Dit omdat er blijkbaar veel triangels zijn in mijn model waardoor de DFF flipt, maar dit is makkelijk verholpen:

Geplaatst:
comment_582882

Ziet er goed uit hoor Tim, je hebt mooie raamtextures gebruikt. Het is goed dat je meteen begint met het volbouwen van je eiland. Ik hoop dat je nog veel detail toevoegd, zoals bijvoorbeeld een trap naar het dak waar we bijvoorbeeld wapens/hidden packages en dergelijke kunnen plaatsen. Hoe komt het btw dat je screens altijd zo donker zijn? Komt dat omdat je het in paint plakt? Keep it up Tim! :)

Geplaatst:
comment_583146

waarom is dat een reden voor een afwijzing dan wazuup ?, Blastov werkt toch ook aan meerdere projecten tegelijk ?

//> Door Wazuup: Opzich wel een goed punt, alleen was Lionel een twijfelgeval bij het team. Dat hij nu meewerkt met een andere mod was reden genoeg om hem af te wijzen. Misschien als hij zijn moddeling/texturing verbeterd dat hij wel gewoon mee kan werken met MS als met GLD ;)

//> Door DaBeast: Klopt wel, we hebben het besproken via MSN met de andere Mafia Stories medenwerkers. Blastov wekt inderdaad mee met andere projecten, aleen is hij niet meer echt actief vrees ik. Hij speelt de laatste tijd veel World Of Worldcraft, waardoor hij interesse verliest in Modden..

Bewerkt: door DaBeast

Geplaatst:
comment_583241

ik heb een lange tijd nix gedaan voor de gta ms. omdat ik druk bezig ben geweest met het maaken van een texture pack.

deze pack bevat 630 textures. er zullen best een antal textures tussen ziten die echt niet mafia stijl is. maar die kun je dan mischien ergens anders voor gebruiken.

hier de link.

http://rapidshare.com/files/11218026/textures.rar.html (66894 KB)

dit is verzie 1. ik ben nog vanplan om er meer te gaan maken. maar dit gaat wel weer een lange tijd duren.

hier een paar preview render's van de textures die in deze pack sitten.

nicetextureszj0.jpg

i hope u like it :D

grz Martijn H

Geplaatst:
comment_583303

Super kees, ik heb het even gedownload en er zitten genoeg goede maar vooral bruikbare textures tussen. Goed werk jongen, van welke games komen deze textures trouwens?

KUTGW!

Geplaatst:
comment_583354

deze games

warrock.

guild wars.

guild wars factions.

guild wars nichtfall.

call of duty 2.

in v2 zal er ook textures uit BF2 bij komen.

gezien ik deze games nog lange niet uitgespeeld heb. kan ik er dus nog heel erg veel textures uit ripen :D

//> Door Wazuup: Ik dacht al sommige CoD2 textures te herkennen :D

Bewerkt: door Wazuup

Geplaatst:
comment_583725

Hallo,

very nice kees ik krijg gelijk weer inspiratie ty man voor de inspiratie en de screens.

viel me wel op dat er 2 keer hetzelfde plaatje in staat soms.

KUTGW

Ik hoop meer van jou te zien ziet er gruwelijk goed uit :)

Grats,Gybrus

Geplaatst:
comment_583742

Tim, dit lijkt verdomme wel een screenshot uit The Godfather, echt een super mafia sfeer heb je gecreeerd. Je hebt je model niet saai met slechts een paar textures getextuurd, maar met veel verschillende textures om het een realistische look te geven. Als je er nu nog heel veel generics bijgooit, is het helemaal af. Keep it up Tim! :)

Geplaatst:
comment_583786

@Tim

Ik kan zien dt je veel moeite hebt gedaan om alle (juiste) texturen goed in je model te plaatsen.

Ik had gehoopt dat ik weer bordenvol kritiek zou kunnen geven omdat dat is waar ik van jou ( :clown: grapje), gelukkig voor jou kan ik je maar op 1 ding richten, en dat is je enorm hoge stoepranden, ik schat hem tussen de 0.25 en 0.35 coordinaten (of meters), en dat is veelste veel...

Een mooie stoeprand mag gescaled niet kleiner zijn dan 0.10 en niet groter dan 0.15, te klein of te groot zorgt voor nare rij effecten.

Mocht je het mooi vinden om een hooge stoeprand te hebben zou ik als ik jou was even experimenteren, kijk als voorbeeld maar naar dit plaatje:

Rood: COL

Blauw: Model

Dit zorgt ervoor dat je gewoon de stoep opkan zonder dat hij kapot gaat terwijl hij tegen de stoeprand aan ramt.

post-855-1168555010.jpg

Geplaatst:
comment_583900

dhr.gybrus.

die 2e zin van u snap ik niet helemaal.

viel me wel op de er 2 keer hetzelfde plaatje in staat soms. ?? wat bedoel je hier mee ??

TNX al voor de positiefe comentaar. ik ga hier zeker nog wel mee door.

[of topic]

mooi dat iedereen nu inspiratie heeft. maar ik wil ook nog graag iets maken. maar k weet niet wat. iemand die mij helpen kan. ??

Bewerkt: door kees1991

Geplaatst:
comment_583969

Hallo,

Let op

A,B,C,D,E,F,A,G,H,B,I,J,K.....

De letters staan voor plaatjes.

Soms staat er de zelfde letter :O

Grats,Gybrus

Ik zie kees posten en dacht gelijk aan een v2 xD

Geplaatst:
comment_584009

oow ik denkt dat ik begrijp wat je bedoelt.

je bedoelt dat in de pack dubele textures zitten. ??

dit kan idd wel klopen, omdat ik de textures rip uit spellen. en soms gebruikt een spel een texture op een andere plek weer wadoor ik 2x de zelfde texture heb. ik heb er wel een hoop dubbel uit gehaalt. maar ik dacht tog wel dast ik alles er uit heb gehaalt.

een V2 zal er deze week nog niet zij hoor. ik beloof nix maar ik ga de rest van deze maand erg veel gamen. in dit geval ik dit in voordeel van MS. omdat ik eers verder moet zijn met een spel voordat ik niewe textures kan rippen.

ik heb ongeveer 2% van aller 3 de GW's uitgespeeld. dus er zullen nog een hoop hich dital textures verwackten. want de 75% van de textures komen uit GW. eind van deze maand denk ik dat ik weer een V1,5 heb

Bewerkt: door kees1991

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.