Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 131.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_594311

Wat je daar hebt gemaakt is echt prachtig Twenty Eyes.

Het past zeker goed in de MS sfeer. Ik stel voor dat dit eilandje tussen Tim zijn eiland en mijn eiland in komt. Ik zorg voor de verbinding tussen alle eilanden, zoals bruggen en dergelijke,

Ik ga dus ook akkoord.

Geplaatst:
comment_594861

Hallo,

beter als we het wat van cita weg plaatsen..

en niet verbinden met een brug.

zo is het in RL ook.

We hebben trouwens toch plek zat.

Grats,Gybrus

Geplaatst:
comment_595267

Hallo,

Eventjes GuildWars gespeeld en verder gegaan met mijn huisje.

Screeneeeeeee:

Het huisje stoort me nu al een stuk minder :bier:

Grats,GC

{Alleen die ramen :O }

Hallo,

Effe een vlugge screen.

armyterain5zp.jpg

Iets irriteerd me vreselijk aan dat gebouw :/

Grats,Gybrus

BTW: dit is een onderdeel van een klein stadje waar momenteel nogal veel leger zit.

Woestijn achtig gebied.

Aantal missies soort call of duty style.

.:Shame... post ik het in het verkeerde topic :puh: :.

Bewerkt: door Dhr.Gybrus

Geplaatst:
comment_595319

Hier heb ik nog wat art screens van mijn lot. Het is grijswit om het zo'n ouderwetse Mafia sfeer te geven, check ze.

P.s. de vlekken op de tegels kan ik niets aan doen. ligt eraan omdat ik ze heb moeten verlichten

Geplaatst:
comment_595540

Ik zat zelf ook niet echt te denken aan een brug.

Want het is de bedoeling dat de gevangenen niet kunnen ontsnappen. Als je er een brug neerzet gaat het een stuk makkelijker. Ik dacht eigenlijk aan een helicopter-platform. Zoiets als Wazuup heeft op zijn vliegveld.

Hier zijn trouwens screens van de nieuwe deur:

ijkqv0.th.jpg ijk2yy0.th.jpg

(super high poly, maar de col maakt het allemaal wel mogelijk :puh: )

Geplaatst:
comment_597743

Prachtig om te zien hoe jij door middel van andermans tips je model helemaal kunt perfectioneren. Je hek ziet er echt prachtig uit, vooral die scheiding tussen het grote hek en de gewone deur. Ook prima getextuurd. MS <3 Highpoly dff, lowpoly col :engel: Owja over dat ingame zetten waar je het laatst over had op msn, je kunt het zelf proberen maar ik wil het ook wel doen als je klaar bent met moddelen. Ik hoor wel van je.

Geplaatst:
comment_598344

Hallo,

Even een wip van mijn autotje.

Het wordt een BMW 503[/u3]

een oude sport bak :)

screens.

CLICK TO ELARGE!!

no smooth

smooth

wire no smooth

wire smooth

_O_ BMW FTW _O_

:puh:

Grats,Gybrus

EDIT:

Vergeten te zeggen de screens zijn van de achterkant gemaakt dus je ziet de kofferbak klep en nouja de zeikant :)

First car muddel

EDIT:

Ik weet al waarom er zo weinig aandacht is.. (no progress is showed to the public)

dus effe spammen xD

Bewerkt: door Dhr.Gybrus

Geplaatst:
comment_598386

Helleeeeu.

Ben ik dan ook weer met een screen.

Dit keer met totaal iets nieuws.

Een auto......... :D

Ok het is een BMW 503 :Y

het is een sport wagen :Y

hij komt ingame :Y

en er zijn momenteel maar lieftst 3 screens :-(

smooth

no smooth

wire smooth

Grats,Gybrus

First car moddel

Geplaatst:
comment_598531

Pfoe, what a mess :puh: . Ik zie dat je te veel polygonen gebruikt voor wat er eigenlijk nodig is. En ik zie dat een aantal polygonen niet de vorm van een rechthoek/vierkant heeft. Let ook op dat je je normals niet vern**kt, anders krijg je een reflectie die op niets trekt. Buiten het hoge, ongebruikelijke polygebruik en de niet vierkantige/rechthoekige polygonen, ziet het er goed uit. Gebruik je blueprints (dit raad ik je aan), of kijk je gewoon wat op refference pics en model je het?

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:
comment_598549
Ik weet al waarom er zo weinig aandacht is.. (no progress is showed to the public)

dus effe spammen xD

Misschien is dat zo, alleen met een motorkap en sideskirts komen we ook niet ver. Ik vind het opzich wel mooi hoor, wat je hier laat zien, maar als we even realistisch zijn komt je allereerste (wat het is) automodel natuurlijk nooit in de final van deze mod, omdat je daarvoor nog niet genoeg ervaring hebt met carmoddeling en er veel beter is te vinden op het net. Ik vind het dus meer iets voor het ''show jouw models topic''. Iig ziet het er wel goed uit hoor gybrus. Owja, we hadden btw afgesproken dat we alleen maar (bijna) afgemaakte models in public PTT laten zien, vandaar dat er ook niet zo veel daar gepost word door leden ;) Wat betreft je lot updates, dat ziet er goed uit ga zo door!

Geplaatst:
comment_598583

Hallo,

Altijd beter dan het gevoel te geven dat we dood zijn :/

Naja klupt wel dat me autotje beetje uber mess is maare ik blijf er zo lang aan werken totdat die perfeckt is.

en wie heeft gezegt dat die als auto ingame komt :sigaar:

Het is verdumme een kofferbakklep!!!

Grats,Gybrus

Geplaatst:
comment_598585

Hallo,

:O dat wist ik nog niet.

Maar is 1 driehoek zo erg dan ?? :puh:

(eignlijk 2 als je het spiegeld)

Ik kan hem altijd nog als iets anders gebruiken dan een auto xD

En in ga hem un smoothet ingame zetten denk ik...(het ziet er unsmoothet helemaal niet zo slecht uit hor :O)

Grats,Gybrus

deze post leverde veel info op[/font]

Geplaatst:
comment_598641

Dabeast, Ik denk dat Gybrus een totaal andere manier heeft om een auto te maken dan jou of mij.

Waarschijnlijk gebruikt hij geen meshsmooth. Maar dat kan ik niet opmaken uit zijn screens.

Tot nu toe doe je het goed Gybrus, ik weet alleen niet hoe het verder gaat vanaf hier. Ik ben benieuwd hoe je dit voortzet.

Edit: Nu ik deze screens zie denk ik eraan om zelf ook weer auto's te gaan modellen. Ik zit te denken aan een Toyota Corolla. Naja, ik droom wel verder... :puh:

//> Edit door DaBeast: Ik gebruik wel degelijk MeshSmooth hoor, maar ik combineer het met smoothing groups ;) . Goed dat je weer gaat car-modellen, ik vond je auto's altijd wel mooi.

Ik wist wel dat jij meshsmooth gebruikt, maar ik bedoelde Gybrus :puh:

Bewerkt: door Twenty Eyes

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.