Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 131.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_604283

Ik zat te denken aan zoiets:

kees1991copyvs6.th.jpg

Ingang natuurlijk aan de straatkant, ik heb nog een hele boel daarachter gemaakt. Daarin mag je wel wat hoogte verschil gebruiken, zodat het blokkerige ervanaf gaat. Langs het gebouw moet je rijden om te parkeren, net zoals bij het stadion van Vice City. Aan de voorkant veel reclame posters en bankjes om het op te vullen ;)

//> Edit: Geef het ook een chique uitstraling, een bioscoop met stijl

Bewerkt: door Wazuup

Geplaatst:
comment_607131

hoi,

dit heeft niks met mijn lod te maaken. maar op de kaart sag ik staan dat er een vuurtoren nodig was. dus ik dacht laat ik die maar ff maken.

vuurtoren4qw8.jpg

vuurtoren5jp1.jpg

als je hem niet goet vind of je wilt de vuurtoren self maken. dan moet je het gewoon seggen hoor.

Geplaatst:
comment_607325

Ziet er goed uit kees, kun je er ook even een schaalmodelletje naast zetten zodat we de verhoudingen kunnen zien? Hij lijkt mij namelijk een beetje aan de dikke kant, maar dat kan ook aan mij liggen. Textures zitten er goed op, misschien kun je nog wat dingen aan de onderkant maken, zoals een deur.

Keep it up!

Geplaatst:
comment_607774

tnx :) k ben blij dat ik iets goets heb gemaakt :)

ik denk niet dat die te dik is hoor die vuurtoren. maar ik heb er ff een schaal model bij gezet. dus kijk zelf maar

vuurtoren6gl8.jpg

als je hem tog te dik vint. zeg het gewoon eerlijk. dan kan ik hem zo ff dunner maken.

EDIT

een duur ga ik er nog wel inmaken. dit heb ik al eerder geprobeert. maart toen lukte het niet goet. maar ik heb nu al een goet idee hoe ik dat wel goet kan maken.

Bewerkt: door kees1991

Geplaatst:
comment_607785
hoi,

dit heeft niks met mijn lod te maaken. maar op de kaart sag ik staan dat er een vuurtoren nodig was. dus ik dacht laat ik die maar ff maken.

vuurtoren4qw8.jpg

vuurtoren5jp1.jpg

als je hem niet goet vind of je wilt de vuurtoren self maken. dan moet je het gewoon seggen hoor.

Ziet er goed uit, alleen vind ik hem toch nog een beetje te laag. Maar op welke kaart had je dat gezien, op de kaart van Cita Di Corruziione, want ik denk dat ik daar niet de vuurtoren ga neerzetten, maar idd op een nieuw eilandenje zoals jij hebt gedaan.

KUTGW, nu willen we nog je lot zien :bier: , hopen datie ook zo goed is...

Geplaatst:
comment_607838
tnx :) k ben blij dat ik iets goets heb gemaakt :)

ik denk niet dat die te dik is hoor die vuurtoren. maar ik heb er ff een schaal model bij gezet. dus kijk zelf maar

als je hem tog te dik vint. zeg het gewoon eerlijk. dan kan ik hem zo ff dunner maken.

Dank je, hij is inderdaad niet te dik maar wel aan de lage kant. Selecteer gewoon even de onderste group vertices en move ze naar beneden. Nu moet je alleen nog even die stenen muur overnieuw UVW mappen. Ik heb overigens besloten een busstation te gaan maken op mijn lot op CdC left. Binnenkort updates ;) Owja en aan Tim: bekijk je lot even met de mapviewer, zodat je makkelijk de ongetextuurde polygonen kunt zien. Er zijn er namelijk nog wel een aantal.

Bewerkt: door Wazuup

Geplaatst:
comment_607939

Zoiets als in Portland GTA III ? Of hoe moet ik dat zien ?

@ Kees ziet er goed uit ! :tu: Alleen wat hoger zoals al gezegd is !

Ik heb trouwens nog een vraagje, is er ook een Lot, waar een dikke Maffia Family villa op komt te staan ? Die je misschien later als Savehouse kan krijgen, zo'n groot omheind land. Met een hek waar als jij voorstaat opengaat enz enz. Ik zal wel weer eens met paint aan de slag gaan ofzo :puh:

//> Door Wazuup: Twee goede ideeën Whoop, ik zal eens me III opstarten :)

//> Door DaBeast: Verdomme FrankSjap, waarom moet je hier iedereen toch zo ownen. :-(

//>Door .WhoopDiDoo. Ik kan lekker editten :puh:

Edit Foto : msshitkn2.th.jpg

Bewerkt: door .WhoopDiDoo.

Geplaatst:
comment_608008

kees1991, prachtige vuurtoren. Ik vind hem erg goed getextuurd.

Daarnaast is hij ook erg creatief gemodeld. Goed werk.

Op Alcatraz moet ook nog een vuurtoren komen, misschien als je het leuk vind zou je nog een vuurtoren kunnen maken? :puh:

Het hoeft niet hoor, maar ik zou het wel leuk vinden.

Ik hoor het wel.

Geplaatst:
comment_608421

ongeveer 45% van de textures die ik heb gebruikt. zijn textures die van blastov website kwamen. hier zaten hele goede textures bij die ik nu zeker weer noding heb. aleen ik heb laats mijn pc opgeruimt. en die textures verwijdert. nu kan ik dus de site van blastov niet weer vinden.

kan iemand mij die site geven ??

of de texture pack van de duuren en steen ??

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.