Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_630038

Ja is goed, vergeet niet minimaal 1 screen te geven in de twee weken. Veel succes met je lot.

//> Door Wazuup: Dubbelpost gefixed.

Bewerkt: door Wazuup

Geplaatst:
comment_630312
looool t is echt mooi. aleen 1 ding. ik vint die vuurtoren een betje lelijk. mischien een goet idee om de mijne er op te setten ??

niet dat die van mij zoo mega mooi is. maar ik denkt dat die wel iets beter is dan die er nu op staat. laat het me weeten. en veel succes.

*2 plaatjes*

Ja, hele mooie toren maar wat Twenty Eyes heeft gemaakt is geen vuurtoren maar zo'n wachttoren om toe te kijken op de gevangenen ( toch Twenty ? ) :schater:

Baz

Geplaatst:
comment_630334

jha jha.. MS gaat heel goet. het loopt nogsteeds en we hebben gister weer een niew lid er bij gekreegen. het gaat een beetje langzaam. maar we zijn niet gestopt. en we zijn ook nog niet van plan te gaan stoppen.

aleen erg snel zul je het niet hebben. de realisatie komt pas als het klaar is en dat gaat nog wel ff duuren. maar geen nood hij zal er komen.

Geplaatst:
comment_630339

ooww..

nou ja je kan tog ook van uit een vuurtoren naar de gevangen kijken ??

---

T lijkt mij eigelijk wel leuk als er somerteen ook echt gevangen op loopen. t is mischien een goet idee om een skin te maaken voor 1 ov 2 pets zodat die zoon oranje pakje aan hebben. en die daar dan laate loopen.

Edit door DaBeast: Closed wegens antibump/antispam :slotje: .

Bewerkt: door DaBeast

Geplaatst:
comment_630363

Ik denk dat je je prelichtning toch iets hoger moet zetten tim want nu kun je beina niet zien waar je loopt en dat is zonde...

Maar voor de rest ziet alles er zeer goed uit hoor :)

Prullenbak waar ik het over had.

Grats

EDIT: hier zaten nog wat bugjes in die zijn alweer gefixt.

Bewerkt: door Dhr.Gybrus

Geplaatst:
comment_630454

Nice work Gybrus ziet er mooi uit, maar daar maak ik deze post niet voor, namelijk de stand van hoe ver ik ben met mijn lot, me eerste lot sinds ik weer begonnen ben, dus jongens zeg er van wat je vind: (hij is nog volop in progress)

wip06cq9.jpg

wip07uj3.jpg

wip08ar4.jpg

BaiBai :sigaar:

Bewerkt: door Baz ('',)

Geplaatst:
comment_630458

Het gaat lekker hier zie ik, gybrus ziet er geil uit natuurlijk. Heerlijk om je lot mee vol te gooien. Baz goed dat je meteen aan de slag bent gegaan. Ga zo door het ziet er lekker uit.

Geplaatst:
comment_630473

@ Baz,

Bas het ziet er goed uit, Alleen ik ben niet zo tevreden met die blauwe en rode winkeltextures. Deze passen namelijk niet bij het totaalbeeld. Mijn voorkeur gaat daarom naar bruine, donkere winkeltextures. Grijze textures zullen ook niet misstaan.

Dus als je dat eventjes aanpast, ziet het er super uit ;)

Geplaatst:
comment_630495

Kees, kun je dit texture pakket ook posten in het DOWNLOAD topic. Dat is overzichtelijker, Daarna kan wat mij betreft hierop een slotje :slotje:

//> Door Wazuup: Je hebt helemaal gelijk, maar ik zie niet het nut van een slotje :bier:

Bewerkt: door Wazuup

Geplaatst:
comment_630594
Kees, kun je dit texture pakket ook posten in het DOWNLOAD topic. Dat is overzichtelijker, Daarna kan wat mij betreft hierop een slotje :slotje:

//> Door Wazuup: Je hebt helemaal gelijk, maar ik zie niet het nut van een slotje :bier:

ik zie het nu niet van deze hele post :puh: want die link staat al in het download topick ;) hij staat niet iets boven die van u.

Geplaatst:
comment_630631

Heey,

Ik ben nog even verder gegaan, heb de textures veranders zoals Tim aan mij vroeg, ik heb de draad al weer opgepakt zeg ik zelf :

wipbz3.jpg

wip10hr6.jpg

Zeg ander ff wat je ervan vind :puh:

Bazzzzz

Bewerkt: door Baz ('',)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.