Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_630640

Kijk dat ziet er lekker uit hoor! Die stijgers zien er goed uit. Je zou beneden nog wat dingen kunen maken zoals een ingang en wat afdakjes ofzo. En in het midden op dat pleintje zo'n fontijn achtig gevalletje. Maar in ieder geval ben je lekker bezig geweest Baz, ga zo door!

Geplaatst:
comment_630689

Hej

Het is overzichtelijker als je dus een post maakt in het download topic. Dan hoef je niet iedere keer onnodig een nieuwe topic aan te maken.

dus wanneer je dus meer textures hebt, en daarvan een pakket wil maken, Raden we je aan de download link in het DOWNLOAD topic te posten

Geplaatst:
comment_631181

Helleu,,,,,,,,,

Ik had niks te doen dus ging ik 'ff' een wallpapertje maken.. Nouja dit is het dus geworden:

<1248x768>

gtamaffiastoriespuma112dz3.th.jpg

<klik voor een vergroting>

Ik ging voor een 'cleane' look, met een gun op de voorgrond, maffiakarretje en een logo..

En wat vinden de heren ervan :)?

PWC, Grtz Puma.

Bewerkt: door Puma

Geplaatst:
comment_631187

Die gun is erg vet puma. De text heeft ook precies de perfecte kleur voor dit walpapertje, daar heb je een goed oog voor ;)

Wel is de text erg pixelig, evenals de auto op de achtergrond. Maargoed, alles staat precies waar het moet staan, en dat is eigenlijk altijd bij jou creaties. Dat vind ik er ook zo grandioos aan!

Ondanks de vele pixels, tog een 8/10 :tu:

KUTGW

Edit: Ik heb ook nog ff wat in elkaar geknutselt:

eldingif8.jpg

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown

Geplaatst:
comment_631213

Ik dacht ik doe d'r nog wel eentje, nu ik toch bezig ben.. Deze keer een zwarte:

<1248x768>

gtamaffiastoriespuma212nt3.th.jpg

Edit: Nog maar eentje dan.. xD

<1248x768>

gtamaffiastoriespuma312rb4.th.jpg

En wat vinden de heren d'rvan?

PWC, Grtz Puma

Geplaatst:
comment_631252

Pennywise. Ik moet je wel helaas zeggen dat ik je laatste niet zo mooi vind. Je kunt veel beter. Dit is echt gauw in elkaar geknutseld. Nee deze vind ik niet mooi, het is raar om te zien dat die auto zegmaar gewoon door de muur heen steekt.

Puma: Het idee is opzich wel leuk, alleen ik ben er wel niet een hele grote fan van

Geplaatst:
comment_631311

Ik heb ook nog iets aan te merken op die van Penny: Door een raam van de rechterdeur van de auto zie je nog wit. Beetje slecht afgewerkt, anders had je dat ook wel meegenomen denk ik. Of gewoon niet op gelet :bier:. Dat MafiaStories is een beetje heel erg donker, als je even snel door de forumpagina's gaat zie je dat niet staan, tenzij je er echt naar gaat kijken. Voor de rest zit hij wel leuk in elkaar, de horizontale lijnen van de muur heb je ook een beetje als een soort profiel over de auto laten doorlopen (weliswaar niet hetzelfde maar het past wel goed).

Als je de sig in z'n totaal bekijk geef ik hier wel een 8/10 voor.

PWC, Grtz Puma.

Geplaatst:
comment_631649

Tsjah.. Ziet er opzich wel leuk uit maar een beetje kaal en simpel.. Een beetje moeilijik om uit te leggen wat er nou minnetjes is.. Maar ik geef je er zeker een :dans::dans:7,4 voor :dans::dans: !!

Ik vond je eerdere sigs en/of artwork mooier, die zagen er echt vet uit maar ik vind deze toch wat minder..

Nou ik weer xD Ik heb eigenlijk 2 wallpapers gemaakt, terwijl het eigenlijk dezelfde is, maar dan op twee totaal verschillende manieren.. Nouja, check 't maar uit xD

<1248x768>

gtamaffiastoriespuma412lw4.th.jpg

<1248x768>

gtamaffiastoriespuma512vr1.th.jpg

Ik zie nu dat ik de afwerking een beetje verkloot heb xD[/font]

PWC, Grtz Puma.

Geplaatst:
comment_631707

Zien er netjes uit puma. Alleen is de 1ste niet echt duidelijk qua text, en de tweede iets te veel outline gebruikt in de renders.

7.5, maar we kunnen allebij beter... :duh:

Hier weer een walpapertje...

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.