Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_672282
ik wil me graag aan melde voor beta tester (het is tog voor vc?)

Helaas hebben wij sinds een paar maanden geen beta testers meer nodig. Wij testen onze eigen dingen en wij zien onze bugs altijd zelf. Ook is de mod voor San Andreas. Ik kan je daarom helaas niet aannemen, sorry.

Geplaatst:
comment_672746

ik weet niet of ik dit hier moet posten, maar ik wilde hier even mededelen dat ik sinds vandaag ben aangenomen als missiescripter bij Mafia Stories. Het is dus de bedoeling dat ik de missies ga maken.

zou iemand mij ook aub even bij de leden willen zitten :puh:

//> Door Wazuup: Komt voor elkaar, welkom :bier:

mark

Bewerkt: door Wazuup

Geplaatst:
comment_674278

een tijd geleden dat ik zelf iets maakte voor MS. dus ik ben nu tog maar weer bezit geweest met mijn huizen. dit zijn de huizen van de Über mafia manetjes. met veel $-$-$ het worden denk ik 3/4 huizen met 100% interiuer.

was hier al eerder me bezig. maar vont het toen belangrijk dat het eiland vant Tim eerst een beetje vol wert. helaas weet ik niks meer te maaken voor dat eiland. dus ben ik weer verder gegaan met mafia huiz 1

huizyh7.jpg

huiz2dd3.jpg

hui3tn3.jpg

ik heb aleen 1 ding niet goet gedaan. en dat is dat ik de buiten muuren dunner heb gemaakt dan de binen muren xD

Geplaatst:
comment_675060

Aangezien het nog niet gepost was, MS 0.6.4 staat in de hoofdpost, installen op een schone versie van San Andreas. Vergeet ook de mapcleaner niet te gebruiken :sigaar:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_675065

Kleine aanmerking op post van Wazuup,

Je hoeft niet perse een schone sa te hebben, als je al een MS SA map hebt kun je ook het volgende doen:

Download .4

Pak het uit

Open de map 'root'

Kopieer alles wat erin staat

Ga nar je MS SA map

Plak de bestanden

Schrijf alles over

Op deze manier is je MS ook versie 0.6.4

Geplaatst:
comment_675682

Hele dikke pwange Stefaneke, houd er alleen wel rekening mee dat je gebouwen op één lot komen en dus ook bij elkaar moeten passen. Ga dus niet heel veel losse gebouwen maken, maar zorg dat ze goed bij elkaar horen (ligt vooral aan de textures). Ga zo door jongen :sigaar:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.