Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_679674
Ik zou me will aanmelden voor GTA MS. Ik kan niet modden, maar ik kan een beetje photoshoppen. Ik kan misschien ook een intro filmpje maken (ik werk met Adobe Premiere Pro).

Hopelijk hebben jullie wat aan mij :).

We kunnen zeker nog een photoshopper gebruiken, over een paar weken gaan we nieuwe opdrachten maken voor alle photoshoppers. Dat je met adobe premiere kan werken is ook erg handig voor onze toekomstige traler. Bij deze ben je Aangenomen.

Oke, leuk :). Krijg ik nu eigenlijk ook de passwoord voor het SubForum? En waar kan ik mijn opdrachten zien voor wat ik moet maken?

Geplaatst:
comment_680965

Ik had een vraagje, is er eigenlijk al gedacht/gewerkt aan Loadscrenes? Want ik er best een paar maken, maar dan heb ik wel wat ingame characters nodig zodat ik hət daarvan na kan maken.

Als dit topic al bestaat:

Excuse moi

Geplaatst:
comment_680982

aha, dat komt er ongetwijfeld in. hət liefst ook zon artwork filmpje als bij SA. Antonio, kan jij trouwens goed tekenen. Want er is ook een opdracht waar ik mensen vraag om een hoofdpersonage te ontwerpen. (zie photoshop opdrachten topic,).

Als hət peronage DMV een poll word goedgekeurt. Word dit hoofpersoon: Lucas cilli. Die ik waarschijnlijk ook in ga spreken. We hebben al een kei goede SCMr, dus de missies van de MS storyline worden geen probleem meer. Wel wil ik dat er cutscenes in MS komen, alleen weet niet echt hoe ik deze kan maken (net zoals in GTA III, VC, SA).

Waarschijnlijk is hət een questie van filmen. Maar ik weet niet hoe ik cutscenes kan importeren in SA

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_680992
aha, dat komt er ongetwijfeld in. hət liefst ook zon artwork filmpje als bij SA. Antonio, kan jij trouwens goed tekenen. Want er is ook een opdracht waar ik mensen vraag om een hoofdpersonage te ontwerpen. (zie photoshop opdrachten topic,).

Als hət peronage DMV een poll word goedgekeurt. Word dit hoofpersoon: Lucas cilli. Die ik waarschijnlijk ook in ga spreken. We hebben al een kei goede SCMr, dus de missies van de MS storyline worden geen probleem meer. Wel wil ik dat er cutscenes in MS komen, alleen weet niet echt hoe ik deze kan maken (net zoals in GTA III, VC, SA).

Waarschijnlijk is hət een questie van filmen. Maar ik weet niet hoe ik cutscenes kan importeren in SA

Ik kan redelijk tekenen. Ik kan natuurlijk wel wat proberen. Ik kan niet kleuren, dus hət wordt zonder kleur.

Ik probeer hem ZSM inteleveren ;).

Geplaatst:
comment_681029

Ik kan redelijk tekenen. Ik kan natuurlijk wel wat proberen. Ik kan niet kleuren, dus hət wordt zonder kleur.

Ik probeer hem ZSM inteleveren ;).

Oke, het is ook juist beter dat het zonder kleur is. Dan zijn de vormen duidelijker te zien

Geplaatst:
comment_681703
Hoi, ik ben bezig geweest aan de main character:

ms117.jpg

super. ik wou vandaag ook al een andere char maaken. ik wou het hooft gaan veranderen. maar k kon het bestant niet vinden.

aleen die schoenen. die passen er nog niet bij. gym schoenen bij een mooi net pak xD.

wel mooi gemaakt blastf.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_682793

Releaese: MS Toolbox v2.0 !

Jaja, het is zover, de 2de release van mijn heilige toolbox. Dit keer met een nieuwe naam: MS Toolbox.

Maar liefst 12 nieuwe GTA SA scripts !!

Hij werkt op 3Ds Max 7, 8 en 9 !!

Nieuw sinds v1.0:

• Mass DFF exporter - Ik raad je niet aan deze te gebruiken, je models worden veel te erg belicht, zolang we geen vaste radiosity instelling hebben niet gebruiken.
  • Mass COL exporter - Een zeer handige tool waarmee je CST bestanden exporteert, die kun je weer importen met Coll Editor II.
  • Train Paths IO - Trein spoorlijnen maken.
  • CULL IO - Hiermee kun je een box maken, wanneer je in sa in de ''box'' komt verschijnt er een zone naam.
  • OCCU IO - Ik weet niet precies wat het mag voorstellen, wat ik wel weet is dat het in SA gebruikt word voor grote gebouen, daar zit een soort van box (OCCLU) omheen.
  • Map Animation export - Nooit gebruikt maar je schijnt er objecten bewegend mee te krijgen.
  • UV Anim - TV Helper - Een handig tooltje om van je UV Anim een filmpje te maken.
  • Mass IDE exporter - Een scripje om van honderderden objecten te gelijk een IDE te maken, die gebruiken allemaal dezelfde txd en starten vanaf een gekozen ID nummer.
  • Copy as LOD object(s) - Een tooltje om van een object een LOD te maken door hem te duplicaten en LOD ervoor te zetten, handig voor de mass dff exporter.
  • Duplicate object(s) - Handig om een object meerdere keren te mappen, zodat hij dezelfde IPL naam heeft.
  • Deselect same name - Spreekt voor zich, hij deselecteert objecten met dezelfde naam, weet niet precies waar het nutig voor is.
  • Show Vertex Color day\night - Een beetje een vaag tooltje, die schijnbaar day en night vertex colres moet laten zien.

DOWNLOAD

Screen

Bewerkt: door Blastov

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.