Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_682865

Hey ppl.

Ik ben een beetje verder gegaan binnenkort een kleine beta release.. voor leden natuurlijk.

Supersmooth(alles)

Aantal verts: 1.181

Lowsmooth(gedeelte)

Aantal verts: ???

Nosmooth(geen smooth)

Aantal verts: 306

De supersmooth ziet toch het beste eruit dus waarschijnlijk zal ik die gebruiken.

Alleen om alles dan in super kleine stukjes te knippen is noob dus zal ik de nosmooth als col gebruiken.

Screen:

Het Rode is de col.

De rest de dff.

Grats, G

Geplaatst:
comment_682938

Ziet er wel geil uit kevin, maar ik snap nog steeds niet wat je met dit eiland wil...Eigenlijk vind ik het heel irritant dat jij perse je eigen eiland wilt hebben in MS terwijl de huidige twee eilanden nog lang niet vol zijn. Huur gewoon lekker een lot ofzo, want tot nu toe hebben we in de ledenversies nog niets van jou op een 2dfx'je na.

Maar qua modeling pwnt het wel.

Geplaatst:
comment_682950

Zal ik dan geil een lotje vol bouwen?

Ik had hier ergens nog dikke pwnage huisjes liggen.

>>> Door Wazuup: Ja graag :sigaar: <<<

over het eiland juist we hebben 1 eiland met geile shit, teminste waar geile shit op zal komen maar, als je het zo released zal het snel saai worden 1 eiland met een hoop huisjes.

Dus kom ik met mijn ubergeile berg. :puh:

Waar ook een paar lots zullen komen maar, eerst cita di curizione(wat een moeilijke naam :O)

Grats

Geplaatst:
comment_683885

Na meer als een jaar niet meer gemod te hebben lijkt het me weer leuk om te doen, dus bij deze zou ik mee mogen doen, om 1 klein lot te maken, en daarna kijk ik wel verder.

Geplaatst:
comment_683894

Robin (Big Bear),

We hebben het hier al over gehad op MSN. Ik ben erg blij dat je weer gaat modelen voor ons. Je was onze topmodeler. En nu ben je eindelijk weer terug. Ik geef een warm welkom aan je. Als er trouwens nog vragen moesten zijn, gewoon vragen op msn, ouwe :7 . Bij deze ben je trouwens weer aangenomen.

.Antonio: Tuurlijk, komt er aan :bier: .

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_684330

HOI

Ik ben bezig geweest aan de lighting mogelijkheden voor op de models. Ik heb er 4 behandeld (en dat zijn ze volgens mij allemaal). Stefanekes model was kandidaat.

  • Deafault lighting, standaard belichting - Is alleen een witte difuse aan aangebracht.
  • Radiosity - Een manier om je model te vertex painten. Met zeer high poly objecten kun je er real-time schaduwen mee krijgen, helaas is dit in SA niet mogelijk.
  • NVC, Night Vertex Colors - Een krachtige optie van SA die het mogelijk maakt om het licht van het model te laten veranderen afhankelijk van de tijd.
  • Mix van Radiosity en NVC, 2 verschillende soorten lichtsystemen met elkaar word niks...(zie screen) het is duidelijk dat deze niet samen gaan...

Normale belichting:

ms119.jpg

Radiosity:

ms120.jpg

Radiosity en NVC:

ms121.jpg

NVC:

12:00

ms122%20(23).jpg

18:00

ms122%20(5).jpg

24:00

ms122%20(11).jpg

06:00

ms122%20(17).jpg

Conclusie:

  • Normale belichting - Het is de bedoeling dat we een nieuw lichtsysteem gebruiken, tevens vind ik net aan de donkere kant. Wist je dat in sa de normale belichting helemaal niet gebrukkt word, R* heeft voor alle gebieden een eigen lichtsysteem uitgevonden.
  • Radiosity - Het is een zeer goede die onder andere gebruikt word in Los Santos, de schaduwen zijn oke, de belichting is mooi, het is alleen TE licht en dat verpest de mafia sfeer. Ik zou radiosity graag teurg zien in GLD.
  • NVC, Night Vertex Colors - Deze komt als beste uit de test, hij heeft een mooi effect op de tijd. Het enige wat ik nog een beetje moet tweaken is de licht van 's nachts want die is te licht. Deze gaan we zeker gebruiken in heel MS. Het kost trouwens ook 4x zo weinig tijd als radiosity, dff maken kost wel 2x zo veel tijd als normale belichting.
  • Mix van Radiosity en NVC, deze 2 samen is een grote teringzooi. De lichtsystemen hebben teveel effect op elkaar...

Bewerkt: door Blastov

Geplaatst:
comment_686298

Het was waarschijnlijk al wel duidelijk, maar ik doe eigenlijk helemaal niets voor MS. (ja, ik ben eigenlijk lid) En daarom wil ik me nu ook compleet afmelden. Ik heb andere dingen te doen. (3 maal raden wat :clown::puh:)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_686477
Het was waarschijnlijk al wel duidelijk, maar ik doe eigenlijk helemaal niets voor MS. (ja, ik ben eigenlijk lid) En daarom wil ik me nu ook compleet afmelden. Ik heb andere dingen te doen. (3 maal raden wat :clown::puh:)

Nooit geweten dat je in MS zat.

Ik heb andere dingen te doen.

GLD. :duh:

//> Edit door DaBeast: Niet zo negatief over GLD, we moeten ten slotte niemand afkraken :bier: .

Bewerkt: door DaBeast

Geplaatst:
  • Auteur
comment_687319

2DFX light zal geen enkel probleem meer worden in MS.

Klopt, gybrus was er eerder mee maar dat was op de oude manier, sindsdien zijn er geile tools voor.

ms124.jpg

Klopt, het lampje knippert.

ms125.jpg

ms126.jpg

Bewerkt: door Blastov

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.